przygotowania w toku;)

1. Data: 2006-04-14 18:16:53

Temat: przygotowania w toku;)
Od: "Agata Mryczko" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej hej!
jak tam? tez jesteście w faze krzatania sie po kuchni?u mnie to obecnie
wyglada tak ze miesa sie marynuja(marynata to wielka improwizacja ale co
tam;) na wedliny na stol i jako calosc na obiad. Wlasie zabieram sie za
sernik, makutra wyciagnieta czas do roboty. ALe i tak lwia czesc bedzie
robiona jutro.

pozdrawiam wiosennie
Agata"agatonek"Mryczko

2. Data: 2006-04-14 21:08:26

Temat: Re: przygotowania w toku;)
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Apr 2006 20:16:53 +0200, Waćpanna lub waćpan Agata Mryczko, w
wiadomości <news:d4d97$443fe571$540ad1e7$31676@news.chello.pl> zawarł, co
następuje:

> [...]
> tam;) na wedliny na stol i jako calosc na obiad. Wlasie zabieram sie za
> sernik, makutra wyciagnieta czas do roboty. ALe i tak lwia czesc bedzie

wszystko u mnie już zrobione, w tym roku święta skromnie w przygotowaniach,
ze względu na kiepski stan zdrowia rodziny. jutro jeszcze trochę porządkowo
ogarnąć i już można świętować...
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

jeszcze raz w temacie zurku
... sałatka koktajlowa z krewetkami ... poszukiwany przepis ... ?!
MAK
Apel do Magdaleny Basset ( i innych)
mazurek pomarańczowy - głupie pytanie