jeszcze raz w temacie zurku

1. Data: 2006-04-14 17:16:51

Temat: jeszcze raz w temacie zurku
Od: macq <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich serdecznie

wlasnie kocze przygotowywac zurek (robiony zgodnie z przepisem),
niestety z kupnego zakwasu, bo czasu juz nie starczylo na przygotowanie
wszystkiego samemu. Niepokoje sie dosc intensywna gorycza w stosunku do
kwasnego smaku. Czy to moze byc wina zakwasu? Prosze Was o pomoc, bo
dostanie mi sie przy stole od rodzinki. Jest jakis sposob, zeby naprawic
smak?

dziekuje za pomoc
i zycze smakowitych swiat

mac

2. Data: 2006-04-14 17:23:57

Temat: Re: jeszcze raz w temacie zurku
Od: BasiaBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

macq napisał(a):

> [...]
> kwasnego smaku. Czy to moze byc wina zakwasu? Prosze Was o pomoc, bo
> dostanie mi sie przy stole od rodzinki. Jest jakis sposob, zeby naprawic

Dość często robię żurek, choć akurat nie na Wielkanoc. Nie powinien w
ogóle być gorzki! wywal go, a jutro kup nowy, ale spróbuj kupując - ma
być kwaskowaty, może być odrobinkę mączny, nawet jakby słodkawy, czasem
bywa jakby leciuteńko, ledwie wyczuwalnie musujący. Ale nigdy nie
powinien być gorzki.
--
pa, BasiaBjk

... sałatka koktajlowa z krewetkami ... poszukiwany przepis ... ?!
MAK
Apel do Magdaleny Basset ( i innych)
mazurek pomarańczowy - głupie pytanie
Owoce/warzywa w USA - czemu sie tak szybko psuja???