... sałatka koktajlowa z krewetkami ... poszukiwany przepis ... ?!

1. Data: 2006-04-14 14:07:56

Temat: ... sałatka koktajlowa z krewetkami ... poszukiwany przepis ... ?!
Od: "allesek" <a...@i...pl(skasuj_to)> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!

Poszukuje przepisu na sałatkę z krewetkami jadłem kiedyś u Malajkata w
Mikołajkach i była ekstra tylko było to bardzo dawno i nie moge do końca
przypomnieć z czym była w necie nie ma za dużo przepisów ...

Wiem że były krewetki :) ... jajko takie pokrojone w kosteczke no i majonez
wiecej nie wiem moze wy zaproponujecie co mozna dorzucic lub ktos wie moze
co tam w niej bylo bo jadl :)

Pozdrawiam
Lukasz