prosba o pomoc : podudzia z indyka.

1. Data: 2006-04-15 10:24:30

Temat: prosba o pomoc : podudzia z indyka.
Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie czekaja w lodowce, co z nimi zrobic? Myslalem zeby zrobic
marynate, a pozniej po prostu upiec w piekarniku, podac z żurawiną.

Kwestia: czy obsmazyc je najpierw na patelni? Podudzia sa bez skóry i kosci.

Protz

2. Data: 2006-04-15 10:33:14

Temat: Re: prosba o pomoc : podudzia z indyka.
Od: "dzu" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Protz" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> marynate, a pozniej po prostu upiec w piekarniku, podac z żurawiną.
>
> Kwestia: czy obsmazyc je najpierw na patelni? Podudzia sa bez skóry i

A to chyba moja specjalność, czyli udziec z indyka :-D

dzudzu

3. Data: 2006-04-15 10:41:24

Od: "dzu" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> marynate, a pozniej po prostu upiec w piekarniku, podac z żurawiną.
>
> Kwestia: czy obsmazyc je najpierw na patelni? Podudzia sa bez skóry i

http://glinki.com/?l=mwdqgt

dz

4. Data: 2006-04-15 10:41:29

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 15 avril 2006 ŕ 12:33:14, dans <e1qi60$9vv$1@atlantis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> Użytkownik "Protz" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

> A to chyba moja specjalność, czyli udziec z indyka :-D

Z tego co pamietam to ty chyba nie obsmazales ?

Ewcia

--
Niesz

5. Data: 2006-04-15 10:44:00

Od: "dzu" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> marynate, a pozniej po prostu upiec w piekarniku, podac z żurawiną.
>
> Kwestia: czy obsmazyc je najpierw na patelni? Podudzia sa bez skóry i

A może bardziej ogólnie to tu:
http://glinki.com/?l=rjtn8z

d.

6. Data: 2006-04-15 10:50:48

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dzu" <d...@w...pl> napisał

> A może bardziej ogólnie to tu:
> http://glinki.com/?l=rjtn8z

hehe, mea culpa, zapomnialem o googlu. Ale obciach ;)

Protz

7. Data: 2006-04-15 10:52:46

Od: "dzu" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> Z tego co pamietam to ty chyba nie obsmazales ?

Prawde mowiac to zawsze pozostalo na etapie eksperymentow. Moze zalezy od
miesa. Powtarzalnosc smaku mi nie wychodzila.
Ale z tego, co pamietam, to po macerowaniu z jakimś tam zajzajerze (sa w
sprzedazy takowe proszki-mieszanki lub bywa sol peklowa) dodaniu a to
rokpola (ser plesniowy), a to mandarynek i rodzynek i skrepowaniu nicia szlo
do piekarnika w dosc wysoka temperature 200-250 i na poczatku bez
przykrycia - aby sie sciela powierzcniowa warstwa. Potem zjazd z temperatura
ok 180 i pieczenie z czestym polewaniem sosem z dodatkiem czerwonego wina.
Kilka razy rzeczywiscie udalo mi sie utrafic ze wszystkim w tzw. punkt i
bylo bardzo dobre, do tego zurawina firmy Rolnik.

Pozdrawiam i dobrych Swiat Ewciu zycze

dzdzownica

8. Data: 2006-04-15 10:55:02

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dzu" <d...@w...pl> napisał

> przykrycia - aby sie sciela powierzcniowa warstwa. Potem zjazd z
temperatura
> ok 180 i pieczenie z czestym polewaniem sosem z dodatkiem czerwonego wina.

No to mysle ze obsmaze, pozniej do rondla w piekarniku, podleje troszke
winkiem.

> bylo bardzo dobre, do tego zurawina firmy Rolnik.

Tylko nie ten gorzki Rolnik! Zurawina ma byc slodka! IMHO oczywiscie, wiem
ze zurawina rolnika ma tu grono zwolenników.

Protz

9. Data: 2006-04-15 11:00:23

Od: "dzu" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to mysle ze obsmaze, pozniej do rondla w piekarniku, podleje troszke
> winkiem.

czosnku i ziół dodać nie zaszkodzi

> Tylko nie ten gorzki Rolnik! Zurawina ma byc slodka! IMHO oczywiscie, wiem
> ze zurawina rolnika ma tu grono zwolenników.

A tak kiedyś była juz tutaj dyskusja w tej sprawie.
Ja lubię tę żurawinę najbardziej ze wszystkich, które kupowałem w tzw.
handlu.

Opisz potem, jak Ci ten indyk się udał.
Prawdę mówiąc nigdy tu na grupie nie udało się spotkać kogoś, kto miał
gwarantowany przepis.

d.

10. Data: 2006-04-15 11:02:09

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dzu" <d...@w...pl> napisał

> A tak kiedyś była juz tutaj dyskusja w tej sprawie.

tak, ja ją zapoczątkowałem. :)

Protz

Chleb żytni na zakwasie
Co zrobić z zacierem ???
schab nadziewany polędwiczką- jaka temperatura??
klops
przygotowania w toku;)