prosze o przepis

61. Data: 2017-06-17 12:16:32

Temat: Re: prosze o przepis
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2017 o 00:00, XL pisze:

> Panie, jak widzę, miały dobrze za żółtymi firankami.
> http://b.leski.pl/index.php/2012/11/30/1625/

Nie my z rozrzewnieniem wspominamy jakość ówczesnych produktów.

Ewa

62. Data: 2017-06-17 12:17:23

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2017 o 10:54, stefan pisze:

> nieco mnie śmieszy to mitologizowanie tych sklepów.

Moja noga w takim sklepie nigdy nie postała.

Ewa

63. Data: 2017-06-17 12:48:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Moja noga w takim sklepie nigdy nie postała.
>
> Ewa

Twoja na pewno - nie chodziłaś wtedy jeszcze, ale mogłaś być noszona.

64. Data: 2017-06-17 12:49:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Nie my z rozrzewnieniem wspominamy jakość ówczesnych produktów.

Wy, towarzyszko?

65. Data: 2017-06-17 12:55:01

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2017 o 12:49, XL pisze:

> Wy, towarzyszko?

Nie my. Czytaj ze zrozumieniem.

Ewa

66. Data: 2017-06-17 12:55:46

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2017 o 12:48, XL pisze:

> Twoja na pewno - nie chodziłaś wtedy jeszcze, ale mogłaś być noszona.

Sądzisz, że nie chodziłam, ale pamiętam? No no...

Ewa

67. Data: 2017-06-17 14:29:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Nie my. Czytaj ze zrozumieniem.

Ach, więc nie wy, towarzyszko?

68. Data: 2017-06-17 14:32:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Sądzisz, że nie chodziłam, ale pamiętam? No no...

Ja sądzę tylko, że nie chodziłaś. Ale skoro sama twierdzisz, że pamiętasz,
to widocznie nie wyglądasz na swoje lata. Ot, siurpryza, LOL.

69. Data: 2017-06-17 21:22:01

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2017 o 14:32, XL pisze:

> Ja sądzę tylko, że nie chodziłaś. Ale skoro sama twierdzisz, że pamiętasz

Najlepszą jakość? Twierdzę, że Ty dobrze pamiętasz, bo często wspominasz
z rozrzewnieniem.

Ewa

70. Data: 2017-06-17 21:22:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2017 o 14:29, XL pisze:

> Ach, więc nie wy

Nie.

> , towarzyszko?

Nie przyzwyczajaj się za bardzo. Te czasy już minęły. Mam nadzieję, że
bezpowrotnie.

Ewa

MYKOLOGIA STOSOWANA !!!
ekspress cisnieniowy i parzenie kawy
Homos
Czas na cos slodkiego - placek ze sliwkami
Tradycyjny, polski bialy ser