przeziebienie -nie przechodzi

1. Data: 2003-02-04 09:34:07

Temat: przeziebienie -nie przechodzi
Od: "Lusia71" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
W zeszym tygodniu mialam stan podgoraczkowy i katar. Poszlam do lekarza,
ktory stwierdzil infecje kataralna (jestem alergikiem). Dostalam Rinophront,
Rutinoscrobin i informacje ze jesli sie nie poprawi na drugi dzien to mam
zazyc Klacid. Wzielam Klacid bo sie nie poprawilo. Dzisiaj mija tydzien i
dalej mam katar, kaszel z gesta wydzielina, starsznie mi sucho w buzi.
Jestem w pracy bo musze ... ale martwie sie czy ja sie nie doleczylam? Moze
zly antybiotyk? Lekarz ktory badal wczoraj moja corke stwierdzil ze mialam
zapalenie oskrzeli ale nie zalecil mi zadnych syropow.
Prosze o porady.

--
Joanna + Alicja (3 lata i 2 m-ce) z Krakowa
mailto:b...@i...pl