przywileje i prawa ON w oracy w UE

1. Data: 2006-03-26 16:24:43

Temat: przywileje i prawa ON w oracy w UE
Od: "majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani, mój sprawny kolega chce się właśnie zabrać za temat dotyczący nas
ON, a konkretnie praw, przywilejów i zatrudnienia osób niepełnosprawnych w
krajach UE. Pyta też o pracowników tak zwanych przyjezdych będących ON, nie
z obowatelstwem danego kraju, np.Włoch (to przykład teraz tak). Generalnie
szuka wszystkiego na ten temat i ma problemy zapytał mnie czy coś mam w tym
temacie i niestety nie mam, ale powiedziałam że popytam no i uderzyłam do
was może znacie coś tak z opowiadan, od kogoś, czy wogóle cokolwiek z tego
tematu. Dzięki z góry za materiały, opinie, linki ecc. W razie czegoś
większego proszę słać na m...@o...pl dzięki

Śląc info na maila wytnij słowo BONUS między majka a 82

Pozdrawiam
Majka
--
www.icpnet.pl/~majka
Zapraszam

2. Data: 2006-03-27 12:47:42

Temat: Re: przywileje i prawa ON w oracy w UE
Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka "majka" <m...@o...pl> napisała w wiadomości
> [...]
> uderzyłam do was może znacie coś tak z opowiadan, od kogoś, czy wogóle
> cokolwiek z tego tematu. Dzięki z góry za materiały, opinie, linki ecc. W
-----------------
Witaj Majka, kopę lat ! Mam trochę materiałów (na ogół tłumaczenia własne, w
tym jedno wymęczone z hiszpańskiego), które przygotowałem dla biura
Rzecznika Rządu d/s ON, kiedy jeszcze szefowała tam pani Banachowa. Są to
materiały (informacje albo statuty) dot. organizacji ON które w różnych
krajach UE pełnią funkcję reprezentanta środowisk ON wobec własnych rządów
, parlamentów i organizacji typu Europejskie Forum Niepełnosprawności.
Powstały w Polsce PFON po uzyskaniu członkostwa EFN spoczął na laurach i nie
dokazał niczego poza ukonstytuowaniem się. Moja praca przydała się psu na
budę, bo za nią nie powiedziano mi ani "dziękuję" ani "pocałuj nas pan w..."
(dotyczy biura Rzecznika...).
Gdyby się nadawały te materiały dla Twojego kolegi to proszę, muszę tylko
ich poszukać w przepaściach moich 5 dysków (razem ok. 680 GB wypełnionych w
90%).

Zdrówko!
--
Zbig A Gintowt

3. Data: 2006-03-27 13:25:41

Od: "majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> napisał w
wiadomości news:e08mst$5kl$1@inews.gazeta.pl...
> Witaj Majka, kopę lat ! Mam trochę materiałów (na ogół tłumaczenia własne,
> w tym jedno wymęczone z hiszpańskiego), które przygotowałem dla biura
> Rzecznika Rządu d/s ON...

ciach

Zbyszku zatem będę wdzięczna za materiały -prześlij je na maila
m...@o...pl z dopiskiem materiały dziękuję

pozdrawiam
Majka

jakieś dziwne sytuacje
orzeczenie o stopniu niepełnosprawnosci - fragment - prośba o wyjaśnienie
film z paraolimpiady Turyn 2006
Dni otwarte w przychodni rehabilitacyjnej
nieuczciwa firma