psychologiczne skutki katastrofy

From: d...@a...com (Digitalbroadband)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: 13 Nov 2001 17:54:28 GMT
Subject: psychologiczne skutki katastrofy

Czy nie macie takiego uczucia, ze po tych porwaniach samolotow i celowym ich
rozbiciu w budynki pelne ludzi, plus wczorajsza katastrofa samolotu, macie juz
serdecznie dosc latania samolotami? Nigdy nie lubilam zbytnio latac, ale
ostatnio zupelnie mi sie odechciewa ruszac z domu, a tutaj mam bilety juz
porezerwowane? Co robic? Udac sie do psychologa i moze hipnoza wyleczyc sie z
paniki przed lataniem? Nafaszerowac sie tabletkami uspokajacymi i przedrzemac
caly lot?

Ewa DB