pytanie dot.kremu

1. Data: 2003-04-28 08:17:32

Temat: Re: pytanie dot.kremu
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

LiLiT wrote:
> Jak smaruje twarz kremem jakimkolwiek nawilżajacym to potem zamiast miec
> cere ładniejsza czy gładszą pojawiają mi się takie drobne krostki lub
> ogólnie cera przestaje być miła i gladka w dotyku. Czemu? :-)
> Krem nakładałam sporadycznie ,teraz od jakiegoś czasu uzywam systematycznie
> nivea visage alpha flavon ( to tak ze strachu przed zmarszczkami;-))mam 22
> lata.

Jesli robia ci sie krostki po dowolnym kremie (a jakich uzywalas?)
prawdopodobnie masz nadwrazliwa cere, ktora natychmiast reaguje
podraznieniem :-(
Sprobuj kosmetykow 'aptecznych', np. seria A, dla alergikow, Erisu albo
Toleriane La Roche Posay.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-04-28 08:27:41

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisał w wiadomości
>Sprobuj kosmetykow 'aptecznych', np. seria A, dla alergikow, Erisu albo
>Toleriane La Roche Posay.

Albo kremu do cery wrazliwej i podraznionej z Avene (nie pamietam, jak on
sie nazywa). Super! Mialam tylko dwie probki, ale po prostu miodzio :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-28 08:38:37

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:
> Użytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisał w wiadomości

> Albo kremu do cery wrazliwej i podraznionej z Avene (nie pamietam, jak on
> sie nazywa). Super! Mialam tylko dwie probki, ale po prostu miodzio :)

Tylko, ze on jest tak ze 2 razy drozszy :-(, przymierzalam sie wczoraj,
bo przyszlam po Sensilium-maxima Erisu, a akurat nie bylo.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-04-28 08:54:29

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Tylko, ze on jest tak ze 2 razy drozszy :-(, przymierzalam sie wczoraj,
>bo przyszlam po Sensilium-maxima Erisu, a akurat nie bylo.

No wlasnie, ja nie wiem, ile on kosztuje. Po ile chodzi?

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-28 09:10:26

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:
> Użytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisał w wiadomości

> No wlasnie, ja nie wiem, ile on kosztuje. Po ile chodzi?

Jakies 55 zl, AFAIR :-(

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-04-28 09:51:52

Temat: Re: Odp: pytanie dot.kremu
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

LiLiT wrote:
> Użytkownik ISIA <i...@m...com.pl>
>
> Jesli robia ci sie krostki po dowolnym kremie (a jakich uzywalas?)
>
> po każdym nawilżającym ,uzywalam różnych ,ale żadko ,na ogół tylko np zimą
> (na mróz) albo latem (żeby nie spalić twarzy)
Zima to ochronny powinnas uzywac, a latem z filtrem, nie zwykly nawilzajacy.

> prawdopodobnie masz nadwrazliwa cere, ktora natychmiast reaguje
> podraznieniem :-(
> Sprobuj kosmetykow 'aptecznych', np. seria A, dla alergikow, Erisu albo
> Toleriane La Roche Posay.
>
> hmm ja nie uzywam kremu co dzień ,nie mam suchej twarzy,dobra cere.Zaczęłam
> uzywac tego Nivea ,bo to krem zapobiegający zmarszczkom.
I nie uczula cie???
Troche dziwne, bo to mocniejszy krem.

> Moze następny kupie
> z Avonu.
Doradzalabym potestowanie najpierw probek, zeby nie wyrzucac pieniedzy
na kolejny nietrafiony.
Jesli konsultantka nie bedzie chciala dac, zmien konsultantke ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-04-28 10:12:02

Temat: Re: Odp: Odp: pytanie dot.kremu
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

LiLiT wrote:
> Użytkownik ISIA <i...@m...com.pl>
>
> Zimą uzywalam ochronnego a latem jakiegos tam zwyklego nawilzajacego( nivea
> ,avon czy bambino:-)) Obojętnie jaki krem to zawsze robily mi sie takie
> male krostki ,ktore bardziej mozna bylo wyczuc ręką niż zobaczyć.Ogólnie
> twarz zamiast byc normalna i nawilzona ,stawała się nie miła w dotyku i
> chropowata.Z tego powodu baaaardzo zadko nakladam krem na twarz.Ten nivea
> visage kupiłam ,juz pisalam z jakiego powodu i niestety twarz robi mi sie
> taka sama jak po innych kremach.
> Owszem zmarszki sie nie pojawiły;-) ale skora na twarzy mi się
> [...]
Naprawde, jak nawet bambino cie uczula, to kup jakis w aptece do cery
wrazliwej i alergicznej. Erisu kosztuje okolo 20 zl.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-04-29 20:41:55

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LiLiT" <a...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
systematycznie
> nivea visage alpha flavon ( to tak ze strachu przed zmarszczkami;-))mam 22

Niektóre składniki kosmetyków sprzyjają zatykaniu się porów skórnych. Akurat
z tego, co pamiętam, w alpha flavon jest sporo takich substancji.
inne wyjaśnienie- twoja skóra nie potrzebuje dodatkowego
nawilżania/natłuszczania. Stosuj lekkie żele nawilżające z witaminami (też
spowalniaja starzenie), np. szybki nawilżacz pod krem oligoaqavita Inter
Fragrances, Perły Młodości AA Oceanic, krem-żel Algavit Q10 Intetr
Fragrances, żel antystresowy Calvitpro A- c.sucha (IF), któryś z żeli
Mineral Care.
Jeśli przyczyną jest również alergia, to może pomoże żel łagodząco-kojący
Dermicea (Dermika)

1. Data: 2003-04-30 09:26:04

Temat: Odp: pytanie dot.kremu
Od: "LiLiT" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik justyp <m...@o...pl>

> [...]
> Mineral Care.
> Jeśli przyczyną jest również alergia, to może pomoże żel łagodząco-kojący

Dziekuje,naprewno wyprobuje :-)

1. Data: 2003-04-30 09:26:53

Temat: Odp: Odp: Odp: pytanie dot.kremu
Od: "LiLiT" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ISIA <i...@m...com.pl>

Naprawde, jak nawet bambino cie uczula, to kup jakis w aptece do cery
wrazliwej i alergicznej. Erisu kosztuje okolo 20 zl.

dzieki za rady :-)

Jakie zabiegi na wiosnę?
Coś dobrze matującego
stopy jak marzenie!
jeszcze jedno pytanie :) Krem pod oczy Forte 25+
pytanie o maseczkę z AA Eye Perfect