pytanie o badania

1. Data: 2006-12-14 09:41:35

Temat: pytanie o badania
Od: " PP" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zrobic nastepujace badania: grupa krwi,morfologia z rozmazem, elektrolity
(na K.Gl.Mocznik), uklad krzepniecia, mocz,ekg,badanie
internistyczne+zalecenia lekowe.

Wyniki ktorych z tych badan otrzymam najpozniej?Czy przed pobieraniem krwi do
wskazanych badan mozna spozywac posilek?Czy te elektrolity to analiza moczu?

2. Data: 2006-12-14 16:50:59

Temat: Re: pytanie o badania
Od: Josef <j...@x...org> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 14 Dec 2006 09:41:35 +0000, PP wrote:

> Mam zrobic nastepujace badania: grupa krwi,morfologia z rozmazem, elektrolity
> (na K.Gl.Mocznik), uklad krzepniecia, mocz,ekg,badanie
> internistyczne+zalecenia lekowe.
>
> Wyniki ktorych z tych badań otrzymam najpozniej?
Badania laboratoryjne - zależy od laboratorium, ale zazwyczaj tego samego
dnia

Badanie EKG - wykres natychmiat po badaniu, ale najczęściej ogląda
i interpretuje to lekarz-kardiolog.

Badanie internistyczne - w zależności od długości kolejki przed
drzwiami gabinetu lekarza internisty :-)

Czy przed pobieraniem krwi do
> wskazanych badan mozna spozywac posilek?

nie

Czy te elektrolity to analiza moczu?

Nie. Elektrolity to jest badanie składników rożnych soli rozpuszczonych
we krwi - sód, potas, chlor, wapń, czasami też inne, w zależności od
wymagań lekarza.

Pozdrawiam!

Waldek

3. Data: 2006-12-14 19:24:50

Od: "Ewa K." <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " PP" napisał w wiadomości :
> [...]
> do
> wskazanych badan mozna spozywac posilek?Czy te elektrolity to analiza

grupa krwi
morfologia z rozmazem
elektrolity (Na, K)- czyli sód i potas
Gl.- to pewnie glukoza
Mocznik
układ krzepnięcia

Przed pobraniem krwi do niektórych z tych badań trzeba być na czczo. O
termin otrzymania wyników musisz zapytać w laboratorium.

Kręgosłup - pochodzenie chorób i dolegliwości
Pomocy - Dobry Ortopeda w Białymstoku
jakie ćwiczenia na wzmocnienie pleców/kręgosłupa - a jakie zabronione?
Grzybice
liszaje - czym wyleczyć?