pytanie o kuchnie orientalna

1. Data: 2003-07-05 15:01:51

Temat: pytanie o kuchnie orientalna
Od: "Maciek" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam was serdeczne

Jest ot moj pierwszy post na tej grupie. Wczesniej jakos nie interesowalem
sie sprawami kulinarnymi, wiecie jak to jest jak czlowiekowi mama gotuje :).
Wiec nie wybrzydzalem i nie marudzilem jadlem to co ona przyrzadzila, ale
pewnego dnia stwierdzilem ze schabowe, ziemniaki itp itd tradycyjnej
polskiej kuchni mi sie przejadlo.
Postanowilem sprobowac innej kuchni, bardziej orientalnej i zdrowszej.
Jako ze kontakt z kuchnia chinska, wietnamska, indyjska, japonska, mam tylko
w roznego rodzaju restauracyjkach i barach o dziwnie brzmiacych nazwach,
ktorym raczej nieu fam wiec postanowilem sam cos zaczac pichcic. Dzieki p.
Kuroniowi zrobilem kurczaka po chinsku i powiem ze wyszedl calkiem calkiem.
Przyzadzenia tej potrawy nie jest jakims wyczynem kulinarnym ale za to jak
zmakuje. hmmmmmmmmm.
I o to tu pojawia sie pytanie :)
Czy moglby mi ktos napisac przepisy na kuchnie orientalna.
Wiecie kurczak slodko kwasny, na ostro, w 5 smakach i jeszcze inne ciekawie
smakujace potrawy z tej kuchni
Jesli pisanie bylo by czasochlonne to moze macie jakies dobre strony gdzie
znajde przepisy

Z gory dziekuje
Maciek

1. Data: 2003-07-05 15:13:40

Temat: Re: pytanie o kuchnie orientalna
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciek napisał:
*ciach*
> Jesli pisanie bylo by czasochlonne to moze macie jakies dobre strony gdzie
> znajde przepisy

http://www.chinafood.republika.pl/przepisy.htm

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-05 17:44:24

Od: "Maciek" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.chinafood.republika.pl/przepisy.htm

wielki dzieki za stronke

pozdrawiam maciek

1. Data: 2003-07-06 10:04:52

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciek napisał:

> wielki dzieki za stronke
>
> pozdrawiam maciek

nie ma za co :-)

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

Kolacja
chcę bananować
puchatek
rumsztyk, brizol, eskalopki, mielony,bewsztyk, sznycel.....
sposob na kiszone ogórki