pytanie o piec 2-funkcyjny - czy on się aby nie popsuł?

1. Data: 2004-11-29 16:22:37

Temat: pytanie o piec 2-funkcyjny - czy on się aby nie popsuł?
Od: Konrad Urbański <u...@s...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Ostatnio zostałem szczęśliwym ;-| posiadaczem pieca 2-funkcyjnego. Nie
mam do niego instrukcji, a jej wersja przekazana ustnie przez
poprzedniego właściciela jest mocno "okrojona".
Piec ma 2 wskazówki, jedna pokazuje temperaturę, a druga ciśnienie
(chyba). No i wg przekazanego opisu, ciśnienie powinno być stale na
wartości 1.0, a tymczasem lubi spaść podczas grzania kaloryferów lub
przy poborze ciepłej wody z kranu. O ile w drugim przypadku wskazówka
wraca po zakręceniu kranu, to w przypadku pierwszym nie wraca i potrafi
spaść po dobie grzania do wartości 0.4 i albo tak pozostaje, albo co
jakiś czas piec robi "pssss" i wskazówka przesuwa się na 0.8 . I tak w
kółko. Myślałem o zapowietrzeniu kaloryferów, ale wszystkie grzeją całą
powierzchnią, więc chyba to nie jest to.
Czy mam już się zacząć bać i/lub zbierać kasę, czy to tak ma działać?
--
Konrad

1. Data: 2004-11-30 07:30:01

Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

a może chociaż powiesz co to za marka i model?

Robert

1. Data: 2004-11-30 13:28:18

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 29 Nov 2004 17:22:37 +0100, na pl.rec.dom, Konrad Urbański napisał(a):

> [...]
> powierzchnią, więc chyba to nie jest to.
> Czy mam już się zacząć bać i/lub zbierać kasę, czy to tak ma działać?

U mnie po nagrzaniu rur od c.o. rosnie cisnienie, a potem spada po
wychlodzeniu

1. Data: 2004-11-30 14:18:20

Od: Konrad Urbański <u...@s...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

rpm wrote:

> a może chociaż powiesz co to za marka i model?
Jakiś piec termet'u, nawet nie znalazłem na nim żadnych innych oznaczeń,
na armaturze od spodu widać tylko napis "honeywell". Czyli składak :-)

--
Konrad
Moja stroniczka:

1. Data: 2004-12-01 07:42:54

Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten wskaźnik pokazuje prawdopodobnie ciśnienie w instalacji co, puszczanie
wody z kranu nie powinno nic zmieniać. A pssst to objaw dopuszczania wody do
instalacji. Powinno się to zdarzać bardzo rzadko (bo to układ zamknięty i
wody ubywa bardzo mało). Czy ty aby na pewno masz ten piec dobrze
podłączony? Może ciśnienie wody wchodzącej do pieca jest nieodpowiednie? A
może po prostu się tym nie przejmuj skoro pudełko grzeje wodę. Pewnie drogie
nie było więc i wyrzucić jakby co nie żal.

Robert

1. Data: 2004-12-02 19:14:41

Od: "artur" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konop masz rację.Jak ja kupowałem i montowałem mój AEG a było to ładnych
parę lat temu- to z taką regulacją nie było:-((

1. Data: 2004-12-02 19:33:37

Od: "artur" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

UPS.
mOJ POST BYŁ DO PYTANIA niżej. sORrrY

Ogrzewacz przepływowy elektryczny - opłaca się?
lakier na parkiet dębowy
termoobieg - po co to jest?
Co trzeba zglaszac spoldzielni mieszkaniowej ?
Licznik dwutaryfowy energii - UWAGA!