rainbow

51. Data: 2009-02-19 15:27:06

Temat: Re: rainbow
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lut, 13:27, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

> baju baju, a co ten rainbow ma takiego super czego nie ma normalny porządny
> odkurzacz z filtrem wodnym? chyba tylko ceny i nazwy.- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Ma super - centryfugę czyli separator. Te niby wodne mają skuteczność
normalnego odkurzacza i czterech misek rozstawionyvh w rogach pokoju,
w którym odkurzasz. Po pracy obejrzyj miski i zobaczysz co w nich
zostało.

52. Data: 2009-02-19 15:29:48

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lut, 16:15, "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> wrote:

> [...]
>
> [...]
>
> Ma otoczke jakiejs religii. Obsobaczyl mnie domokrazca, gdy Rainbow
> nazwalem odkurzaczem. To "urzadzenie medyczno techniczne".
>
> pozdr serd
> --
> A S

A to dlatego, że odkurzanie jest tylko jedną z wielu funkcji, jakie
może wykonywać to tak jak na gąsienicach może jeździć skuter śnieżny,
traktor, koparka i czołg... I trudno nazwać koparkę skuterem
śnieżnym...

53. Data: 2009-02-19 18:11:44

Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości
m.googlegroups.com...

> zawsze wiem, co robię...

Ja tez wiem co robię. Nie daję się ogłupiać działaniom marketingowym. Kupuję
sam to co potrzebuję, a nie daję sobie wciskać ciemnoty z Mango, na
prezentacjach itp.
Bedziesz teraz splacal to badziewie do konca życia, wiec chwal go , chwal

SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

54. Data: 2009-02-19 18:14:07

Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości
j.googlegroups.com...

> [...]
może wykonywać to tak jak na gąsienicach może jeździć skuter śnieżny,
traktor, koparka i czołg... I trudno nazwać koparkę skuterem

WIdze, ze niezle pranie mózgu ze strony sprzedawcy przeszles. Zgaduje, ze
tez probowales komus to badziewie wcisnaac za prowizje...

Współczuje.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

55. Data: 2009-02-19 18:23:13

Temat: Re: rainbow [ot] co to jest panmslavizm
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> Jestem Polakiem i w Polsce urodzony i wychowany, parchu.

czyżbyś nie wiedział co znaczy panslawizm. To generalnie coś jak zdradzanie
interesów polski i cywilizowanego świata na rzecz dziczy rosyjskiej.

56. Data: 2009-02-19 18:28:06

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

SQLwysyn wrote:
> [...]
>
> WIdze, ze niezle pranie mózgu ze strony sprzedawcy przeszles.
> Zgaduje, ze tez probowales komus to badziewie wcisnaac za prowizje...

są ludzie podatni co dają sobie różne głupoty wciskać do głowy.

57. Data: 2009-02-19 18:28:11

Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> cham jesteś i tyle, ale czego oczekiwać po panslawiście. W końcu w Rosji
> mają dalej trzy kije w jako wygódki.

> Jestem Polakiem i w Polsce urodzony i wychowany,

Ale propagujesz sowieckie imperialne interesy mużyku.

"Ideę panslawizmu popierała Rosja, pragnąc w ten sposób realizować swoje
imperialne interesy wobec narodów o słowiańskim pochodzeniu"
http://pl.wikipedia.org/wiki/Panslawizm

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

58. Data: 2009-02-19 19:18:16

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lut, 19:23, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

> czyżbyś nie wiedział co znaczy panslawizm. To generalnie coś jak zdradzanie
> interesów polski i cywilizowanego świata na rzecz dziczy rosyjskiej.- Ukryj
cytowany tekst -

> - Pokaż cytowany tekst -

Naucz się historii.

59. Data: 2009-02-19 19:19:29

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lut, 19:11, "SQLwysyn" <s...@s...pl> wrote:
> [...]
> prezentacjach itp.
> Bedziesz teraz splacal to badziewie do konca życia, wiec chwal go , chwal

Mam jeszcze przemysłowy 30 litrowy...

60. Data: 2009-02-19 19:20:13

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lut, 19:28, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
qj.googlegroups.com...

> są ludzie podatni co dają sobie różne głupoty wciskać do głowy.

Tak, zwłaszcza parchte mośki.

Kominek vs. TV, jakie schody i gdzie wcisnąć prysznic...
ilość CO w spalinach - junkers
SOFA
Zarówki halogenowe w duzej bance.
Czym zasilić LEDy 12V??