rak kości

1. Data: 2007-06-28 15:07:56

Temat: rak kości
Od: kasia <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani
jestem nowicjuszem w grupie , więc pozdrawiam wszystkich grupowiczów

tak się złożyło, że jestem przełożoną pana chorego na raka kości
wiemy o tym od miesiąca , a on o zgrozo ma tylko niewiele ponad 40
lat
czy ktoś wie jak mu pomóc
czy wogóle ma jakieś perspektywy

2. Data: 2007-06-30 13:31:00

Temat: Re: rak kości
Od: "zdzieb" <z...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Na zadane pytanie nie można odpowiedzieć sensownie, nie znając rozpoznania.
Generalnie nie istnieje "rak kości". Można zachorować na mięsaka kości lub
mieć przerzuty do kości raka, który pierwotnie rozwinął się gdzie indziej.
U 40 letniej osoby bardziej prawdopodobna jest pierwsza możliwość (choć to
już taki wiek, że drugą też trzeba rozważać). Tak czy inaczej chory musi
zgłosić się do regionalnego ośrodka onkologicznego . Tam zostanie wykonana
diagnostyka i ustalone dalsze postępowanie.
Pozdrawiam
Marcin

Użytkownik "kasia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

problem z wątrobą a ciąża
Zapalenie nerek? Kamica? czy co to?
Zarobki pielegniarek wazniejsze od sprzetu medycznego.
bez borowania - piaskowanie
Co na wzmocnienie dla osoby starszej ??