rododendrony

11. Data: 2006-05-19 12:01:26

Temat: Re: rododendrony
Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam i dziekuje wszystkim za rady pozdrawiam koncze bo m j komputer stajkuje
ale to juz inny temat maria

12. Data: 2006-05-20 19:10:01

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:Ts8bg.26743$YI5.17609@tornado.ohiordc.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Której nazwa pochodzi od łuku :-)

Hejka. Był o tym nawet film: "Łuk Erosa". ;-)
Pozdrawiam kinematograficznie Ja...cki

13. Data: 2006-06-05 14:21:34

Od: Tallis <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym są
> odmiany które dobrze znoszą 30 stopniowe mrozy i żadnych zabezpieczeń
> nie potrzebują.

To widocznie my mamy tylko takie, ktore musza miec osłone.

> Tu się zgadzam :) Aczkolwiek te wolące słońce są bardzo nieliczne,
> oczywiście jeśli mamy na myśli Rh zimozielone.

Niestety, nie znamy sie na odmianach. Ale znamy ludzi ktorzy sie znają i
z nimi to omawiamy - ogrodników.

> I to jest właśnie efekt złego stanowiska.

A dokładniej, czym sie charakteryzuje takie złe stanowisko? U mnie schły
takie przesadzone z cienia na słonce, ale jak przesadzono je z powrotem
do cienia to juz nie schły.

> Należy dodać 'w towarzystwie drzew' z _głębokim_ systemem
> korzeniowym,

No, czyli tak jak u mnie :) Dużo, starych drzew, które mają wielkie
korzenie - np 40 letnie modrzewie.
poz :)
tal

14. Data: 2006-06-07 08:49:38

Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tallis" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> To widocznie my mamy tylko takie, ktore musza miec osłone.
> Niestety, nie znamy sie na odmianach. Ale znamy ludzi ktorzy sie znają i z
> nimi to omawiamy - ogrodników.
I to oni wybrali tylko takie odmiany, które trzeba okrywać i dobrze zimują
tylko do -15 ? Chyba, że takie miało być założenie, choć w to nieco wątpię.

> A dokładniej, czym sie charakteryzuje takie złe stanowisko? U mnie schły
> takie przesadzone z cienia na słonce, ale jak przesadzono je z powrotem do
> cienia to juz nie schły.
Rh. mają różne wymagania. A złe stanowisko to takie które jest sprzeczne z
tymi wymaganiami.

> No, czyli tak jak u mnie :) Dużo, starych drzew, które mają wielkie
> korzenie - np 40 letnie modrzewie.
Akurat modrzewie nie mają zbyt głebokiego systemu korzeniowego.

Pozdrawiam
Baśka

Jak zmusić beniamina?
SPAM fajne ksiązki