rodzice vs corka

From: "Kamil" <k...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: rodzice vs corka
Date: Sun, 2 Dec 2001 18:27:06 +0100

.... od czego zaczac....
Moja dobra kolezanka (17 lat) ma problem... i... nie wiem jak jej pomoc...
Poznalem ja dwa lata temu, dziewczyna madra, inteligetna, pelna zycia, a i
urody jej natura nie poskapila. Widujemy sie w wolnych chwilach, jestesmy
dla siebie podpora... razem stataramy sie znalesc rozwiazania naszych
problemow.... Ostatnimi czasy w jej rodzinie zaczelo sie psuc, najpierw w
kontaktach matka - ojciec, a kiedy to sie unormowalo przyszedl czas na
pogorszenie stosunkow rodzice - corka. Zaczelo sie od zbyt wysokich wymogow
jej stawianych, doszlo do tego, iz chociaz w domu robila wszystko co tylko
mozliwe pod wzgledem "wymogow" rodzicow, to i tak zawsze nastepowalo
stwierdzenie i ich strony "ty nic nie robisz", srednia ocen 4,3 byla
niewystarczajaca, stac ja przeciez na cos wiecej "nic sie nie uczysz... jak
tak dalej pojdzie to nie bedziesz mogla z domu wychodzic" , powodem klotni
bylo np. nie odstawienie kubka na polke, powod prozaiczny, a jednak wojna z
corka jaka z tego powodu miala miejsce posiadala skale tak wielka, iz
nalezalo przez to obmyslac dla corki odpowiednie kary (np. nie wlanczac
komputera przez tydzien). Motorem tych klotni byla niewatpliwie matka,
ojciec natomiast przychyla sie do zdania matki, wlasne zadko kiedy
posiada....
Na ta chwile moja kolezanka jest wyzywana przez matke od kurew, pizd,
ladacznic, wszystkiego po trochu... zdarze sie takze iz zostanie uderzona,
przez matke oczywiscie... zdanie ojca w tej sprawie ogranicza sie do slow "
nie pyskuj ". Srednia jej ocen drastycznie spadla, sytuacja sie bardzo
pogorszyla... ona juz nie wytrzymuje psychicznie... nie ma dnia bez
klotni...a tym samym placzu... matka przed ojcem dodaje wymyslone przez nia
powody, dla ktorych prawidlowe bylo by stwierdzenie jaka maja beznadziejna
corke, a obwiniana nie ma juz sil wszystkiego korygowac wszystkiego co
wychodzi z ust matki... Matka mowi jej prosto w oczy iz jest nikim, nie chce
widziec jej pyska, nienawidzi jej...
....a corka???... ma wszystkiego dosc.. dosc rodzicow.. dosc zycia... tego
ostatniego ostatnimi czasy co raz bardziej... mowi mi iz wyjsciem jest
samobojstwo.... nalezy dodac iz obydwoje rodzice .. jakby to ujac... nie sa
ani alkoholikami... ich sytuacja materialna jest bardzo dobra... jesli to ma
jakiekolwiek znaczenie...
boje sie o nia... nie wiem co poczac... do Was zwracam sie o pomoc...
...ten problem przerasta nie tylko mnie.. ale i nas obydwu...
...nie widze nawet zarysu jakiegokolwiek wyjscia z tej sytuacji...
...jesli czegos nie zrobie, moze to sie skonczyc tragicznie... a tego bym
sobie nie wybaczyl do konca moich dni....