rozdrabnianie gałęzi

1. Data: 2005-09-21 19:53:10

Temat: rozdrabnianie gałęzi
Od: suavomer <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, ma ktos moze doswiadczenie z rozdrabniaczami galezi? mam 40
metrów (wysoki 2 metry) żywopłotu z grabu i kosmiczną wręcz ilość gałęzi
2 razy do roku po obcieciu. Palic podobno nie można, chcę zainwestować
ale słyszałem że róznie to bywa z tymi urządzeniami i ich pracą

pozdrowka
suavomer

2. Data: 2005-09-21 20:00:20

Temat: Re: rozdrabnianie gałęzi
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

suavomer wrote:
> [...]
> gałęzi 2 razy do roku po obcieciu. Palic podobno nie można, chcę
> zainwestować ale słyszałem że róznie to bywa z tymi urządzeniami i
:)
dobry to taki
1. odpowiedniej mocy aby radzil sobie z gruboscia galezi 3-4 cm
czyli conajmniej 3-4 kW
2. wymienne ostrza
3 slimak lub cos w tym rodzaju samoczynnie wciagajacy galezie
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

3. Data: 2005-09-21 20:13:36

Od: suavomer <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal napisał(a):

> [...]
> czyli conajmniej 3-4 kW
> 2. wymienne ostrza
> 3 slimak lub cos w tym rodzaju samoczynnie wciagajacy galezie

jakiś model konkretny?

4. Data: 2005-09-21 20:42:51

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

suavomer wrote:

> jakiś model konkretny?
:)
ja mam vikinga 250
ale o ile znajdziesz cos spelniajace punkty powyzej
to tez moze byc
:)

5. Data: 2005-09-21 22:22:37

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "suavomer" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Tadeusz Smal napisał(a):
>
> jakiś model konkretny?

Możesz sam zobaczyć jeśli będziesz na polagrze w Poznaniu w październiku.
W ubiegłym roku demonstyrowano naprawdę solidne maszynki.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

6. Data: 2005-09-22 06:01:16

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

skryba ogrodowy wrote:
> [...]
>
> Możesz sam zobaczyć jeśli będziesz na polagrze w Poznaniu w
> październiku. W ubiegłym roku demonstyrowano naprawdę solidne
hehe
ja na tych pokazach kupilem sobie solidna siekiere
i jak pozniej chodzilem sobie po Polagrze
z ta siekiera na barku
(rece mialem zajete zakupionymi roslinkami)
to nie musialem sie ani przepychac
ani zbyt dlugo czekac na podejscie kogos z obslugi
:)))

7. Data: 2005-09-22 08:26:29

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal napisał(a):
> [...]
> czyli conajmniej 3-4 kW
> 2. wymienne ostrza
> 3 slimak lub cos w tym rodzaju samoczynnie wciagajacy galezie

Zapomniałeś dodac żeby miał bieg wsteczny inaczej umarł w butach.
pozdr. Jerzy

8. Data: 2005-09-22 17:53:12

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (rece mialem zajete zakupionymi roslinkami)
> to nie musialem sie ani przepychac
> ani zbyt dlugo czekac na podejscie kogos z obslugi

Zawsze wiedziałeś jak sie ustawić
:-)))
Pozdrawiam pogodnie
skryba

9. Data: 2005-09-22 18:34:12

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> Zapomniałeś dodac żeby miał bieg wsteczny inaczej umarł w butach.
> pozdr. Jerzy
:)
wydaje mi sie
ze wszystkie maja te opcje