Sternbergia

1. Data: 2005-09-22 06:02:25

Temat: Sternbergia
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konkretnie Sternbergia lutea.
Macie jakieœ doœwiadczenia z tym gatunkiem?
Bo moja już drugi rok z rzędu wypuszcza liœcie, ale kwiatka ani dudu. W
przyszłym roku jak wylezie (jeœli wylezie) chyba puszczę jš na kompost, bo
ile można.. jest parę roœlin o ciekawszych lisciach :-D
Pozdrowienia - Ewa

2. Data: 2005-09-22 11:03:32

Temat: Re: Sternbergia
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przyszłym roku jak wylezie (jeœli wylezie) chyba puszczę jš na kompost, bo
> ile można.. jest parę roœlin o ciekawszych lisciach :-D

Aha, raz nabyłam. Koniec opowieści:-)))))

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2005-09-22 12:53:01

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in

> Aha, raz nabyłam. Koniec opowieści:-)))))

Aha, morał sama sobie dopowiem :-D
Pozdrowienia - Ewa

4. Data: 2005-09-22 16:02:52

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości

> Konkretnie Sternbergia lutea.
> Macie jakieś doświadczenia z tym gatunkiem?
[...]

Miałam chyba przez 2 lata (powinno być jeszcze gdzieś zdjęcie na stronie)
rosła i kwitła, po czym przepadła bez śladu. Nie ponawiałam zakupu.

Z pozdrowieniami, Maria

5. Data: 2005-09-23 06:04:40

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> wrote in

> Miałam chyba przez 2 lata (powinno być jeszcze gdzieś zdjęcie na
> stronie) rosła i kwitła, po czym przepadła bez śladu. Nie ponawiałam
> zakupu.

No to mnie utwierdziłaœ w postanowieniu. Mam nadzieję, ze będzie miała na
tyle przyzwoitoœci i sama nie wylezie :-)
Dzięki :-)
Pozdrowienia - Ewa

6. Data: 2005-09-23 07:23:02

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...

> No to mnie utwierdziłaś w postanowieniu. Mam nadzieję, ze będzie miała na
> tyle przyzwoitości i sama nie wylezie :-)
> Dzięki :-)

Ale Wy nie macie cierpliowści ;)))
U mnie jakieś krokusy UFO już 5 lat rosną i jeszcze nie zakwitły...czekam,
czekam... :)))))

Pozdrawiam
Kaśka

7. Data: 2005-09-23 07:46:58

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ale Wy nie macie cierpliowści ;)))
> U mnie jakieś krokusy UFO już 5 lat rosną i jeszcze nie zakwitły...czekam,

One pewnie też czekają, aż Ci się znudzi czekać:)
Swoją drogą czy jesienne krokusy się już u kogoś pokazały? O kwiatach mówię;)

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2005-09-23 09:07:18

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> wrote in

> [...]

Ale ja dla zielska mam morze cierpliwoœci i na krokusy też bym czekała.
To małe żółte nabyłam jakoœ z rozpędu i mnie aż tak nie eksytuje :-)
Poza tym mam fazę elimimowania zielska, które mi się nie spodobało :-)

> Swoją drogą czy jesienne krokusy się już u kogoś pokazały? O kwiatach
> mówię;)

Kwitnšce jeszcze nie, ale czubki pšków (nie kiełki, ino kolorek) już powoli
widać, lecz tylko w najcieplejszym kawałku ogrodu, w innych jeszcze ani,
ani... Nerina też jeszcze nie wyłazi.
Pozdrowienia - Ewa

9. Data: 2005-09-23 17:27:18

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...

> Kwitnące jeszcze nie, ale czubki pąków (nie kiełki, ino kolorek) już
powoli
> widać, lecz tylko w najcieplejszym kawałku ogrodu, w innych jeszcze ani,
> ani... Nerina też jeszcze nie wyłazi.

U mnie pokazały sie w jednym miejscu, w takiej samej fazie jak u Ewy. Piszę
o krokusach, neriny nie uprawiam. ;)

Pozdrawiam
Kaśka

10. Data: 2005-09-23 17:54:42

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powoli
>
> U mnie pokazały sie w jednym miejscu, w takiej samej fazie jak u Ewy. Piszę

U mnie jeszcze nie widać [krokusów].
Pozdrawiam, Krystyna

rozdrabnianie gałęzi
Winogrona