róże i drzewka owocowe - Warszawa

następny post »
Data: 2006-10-14 18:03:48
Temat: róże i drzewka owocowe - Warszawa
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl>

Trochę spam mi wyjdzie. Ale co tam. Robię to bezinteresownie. Kupiłam
róże na rynku w Ząbkach od dwojga młodych bardzo sympatycznych ludzi,
którzy mają szkółkę w Zielonce pod Warszawą. Pomyślam, że zrobię im
reklamę na grupie, bo bardzo mili byli. Sadzonki róż (z gołym korzeniem
mają po 3 zł), pienne (nie pnące) w pojemnikach po 18 zł. Mają też
drzewka owocowe.
Niestety stronę www mają w budowie, ale wzięłam adres e-mail i nr telefonu.
E-mail: o...@e...com
Tel.: 0601 771 338

Pozdrawiam
Bea