różnice w numeracji szydełek

11. Data: 2005-05-19 08:27:02

Temat: Re: różnice w numeracji szydełek
Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroowka" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:d6hfi4$4qg$1@news.onet.pl...

> Kasiu, a w którym miejscu mierzysz tą suwmiarką? na rączce czy gdzieś w
> okolicach "haczyka"?

Blisko haczyka, w miejscu gdzie się kończy takie ścięcie idące od haczyka a
zaczyna rączka.

Kasia

12. Data: 2005-05-19 11:59:31

Od: "kroowka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Blisko haczyka, w miejscu gdzie się kończy takie ścięcie idące od haczyka
> a zaczyna rączka.
Dzieki :) ja też mam odwieczny problem z numeracją szydełek, szczególnie
takich z białą plastikową rączką. Czasem jak juz jestem prawie całkiem
pewna, ze to rozgryzłam, właśnei na podstawie wcześneij podanych przez
Agnieszkę numerków, to wychodzi mi coś takiego, ze cała teoria pada i znowu
nie wiem jakim szydełkiem co zrobiłam. ech.. kupie suwmiarke :)
Pozdrawiam i dzięki jeszcze raz
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

13. Data: 2005-05-20 08:03:04

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Agnieszkę numerków, to wychodzi mi coś takiego, ze cała teoria pada i
> znowu nie wiem jakim szydełkiem co zrobiłam. ech.. kupie suwmiarke :)

Wiesz co może wstrzymaj się z ta suwmiarką. Wczoraj własnie moja teoria
upadła :(. Owszem sprawdza się w przypadku nowych szydełek, z zaznaczoną
numeracją jednakże te starsze już się nie bardzo łapią. Te grubsze dały się
zmierzyć, te cieńsze juz nie, szydełko nr 12 było grubsze (w mierzeniu) niż
10 a już na oko widac różnicę w wielkości - 12 jest mniejsze. A na dodatek
znalazłam w maminych zbiorach inne szydełko numer 12, zupełnie cieniutkie -
chyba takie do nici grubości maszynowych. I jak tu być mądrym??????

Kasia

14. Data: 2005-05-20 08:12:00

Od: "kroowka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 12, zupełnie cieniutkie - chyba takie do nici grubości maszynowych. I jak

Buuuu, teorie padają jedna za drugą....
Chyba trzeba liczyć na doświadczenie i na próbki :) Ewentualnie rady
bardziej doswiadczonych koleżanek :)
Moja teoria mówiła, ze druga kolumna w numeracji, to są numery tych szydełek
z białą plastikową rączką. Ale czasem zdarza sie coś, co zachwieje tą teorią
i wtedy juz nei mam pewności. Ale szydełkuję :) najczęściej nei wychodzi źle
:)
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka
((o o)) Olsztyn