rozszerzone pory

11. Data: 2006-03-24 19:30:53

Temat: Re: rozszerzone pory
Od: "Kasia" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

właśnie, a jak ma się takie ciemne kropeczki na nosie :(. Da sie to jakoś
samemu wyczyścić, czy lepiej iśc do kosmetyczki? (50 zł)

12. Data: 2006-03-24 19:51:20

Od: "svenja_svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:e01ei3$2rsi$1@news.mm.pl...

> [...]

Kwas AHA o wysokim stezeniu, ale polecam raczej kwasy BHA, ktorych dzialanie
jest dlugofalowe i lagodniejsze, nie podrazniaja tak bardzo jak AHA.

s_s

13. Data: 2006-03-24 20:38:59

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Co do kremów z kwasami - jaki byś justo poleciła dla "potrzydziestkowej"
> kobiety?

Ja 3.04 ide na kwasy do kosmetyczki, dam znac, co i jak;-)

--
Gosia

14. Data: 2006-03-24 21:52:22

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e01ld2$9m$1@news.onet.pl>
Gosia Plitmik <p...@o...pl> pisze:

> Ja 3.04 ide na kwasy do kosmetyczki, dam znac, co i jak;-)

A dokąd idziesz?
Ja chyba się przeproszę z 'La Femme' na Skwerze Kościuszki, bo naprawdę już
nie mam pomysłu, jak znaleźć dobrą kosmetyczkę w 3city. Kiedyś tam
chodziłam, bo pracowała tam świetna dziewczyna. Niestety - wyjechała do
Kanady, a jej zastępczynie nawet do pięt jej nie dorastały. Może jednak coś
się zmieniło, więc pójdę sprawdzić. Na początek na jakąś pierdołę typu
oczyszczenie twarzy.

--
PozdrawiaM

15. Data: 2006-03-24 21:58:37

Od: "Beata" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

a ja byłam 3 razy na kwasach i nic:( jeden raz glikolowy, dwa pirogronowe bo
mialy yc silniejsze mial sie złuszczac naskórek. I owszem skóra mi schodziła
ale tam gdzie nie trzeba tj broda i ....pod jednym okiem. Wyglądałam
jakbym"zarobiła pod okiem" a efektów nic. Pani kosmetyczka poleciła mi więc
yellow peel, ale on kosztuje ok 500 zł. a czytałam zresztą na tym forum że i
to może okazać się klapą.
pozdrawiam

16. Data: 2006-03-25 00:26:16

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Ale to są chyba kremy do tłustej cery, a ja mam sucho-mieszaną.

no to co nic nie mowisz ;)

> Rozszerzone pory mam właściwie tylko na tym malutkim obszarze między
> nosem, a policzkiem (policzki już są kompletnie suche). Czy miałabym
> tymi kremami smarować tylko te miejsca? ;-) Pewnie tak.

hm, nie mialam pojecia, ze cery suche miewaja rozszerzone pory. moze
jednak w tym miejscy masz tlusta? ;) w takim razie oczywiscie,
ze tylko te miejsca smarowac.

> Swoją drogą Normaderm miałam jako próbkę i wywaliłam po dwóch użyciach.
> Tak suchej i ściągniętej paszczy nie miałabym nawet po umyciu Białym
> Jeleniem ;-)

no bo normaderm sie do suchej cery nie nadaje.
tez mialam probke i mi nie podszedl - strasznie alkoholowy.

> A co to takiego?

zabiegi z kwasem glikolowym OIDP.

-- kasica

17. Data: 2006-03-25 08:14:27

Temat: Re: kosmetyczka "Alicja"
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> [...]
> Kanady, a jej zastępczynie nawet do pięt jej nie dorastały. Może jednak
> coś się zmieniło, więc pójdę sprawdzić. Na początek na jakąś pierdołę

Byłam ostatnio u polecanej p Alicji na grupie.Wrazenia, luksus, to nie
jest;-)
A, jak zobaczyłam drugie łózko i babeczke, która na nim zalegała i
opowiadała o mega katarze wnuka, to chciałam uciekac;-)Jednak trzeba
przyznac, ze maja:
czysto
sa miłe
zna sie na rzeczy( chociaz ostatni dyplom wypatrzyłam z 2003;-(
oczyscza bardzo dobrze
ogólnie zadowolona jestem, choc do "mistrzostwa swiata" jeszcze
daleko.No, cóz, ja sie chyba pogodze, ze w 3 miescie nie mozna miec
"wszystkiego";-)A, ma niskie ceny, za calosc zapłaciłam 110 zł,a w
firmowym za to samo 300zł.Dobrze robia paznokcie.

--
Gosia

18. Data: 2006-03-25 08:15:51

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał(a):

> zabiegi z kwasem glikolowym OIDP.
Hmm, a znasz kogos juz po :-)?Brzmi niezle?
--
Gosia

19. Data: 2006-03-25 12:19:41

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):

> Hmm, a znasz kogos juz po :-)?Brzmi niezle?

nie.

-- kasica

20. Data: 2006-03-25 18:02:15

Od: efka <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał(a):
wiec na noc albo Diacneal

Używam Ystheala i zastanawiam się czy następnym razem nie kupić
Diacneala, ale czytałam, że on ma taką ciężką bazę, że zatyka pory.
Chociaż szczerze mówiąc nie wiem czy na Ystheal nie jestem za młoda, czy
dla cery ok. 30 to nie za dużo :/

> napisz pls cos wiecej o tym Acne Dermie, pierwszy raz o nim
> slysze.

To kwas azelainowy, działa na skore łagodnie ją złuszczając.
efka

pryszcze
Wybory Miss Olsztyna - finał
Zielone jasne oczy - jaki kolor cieni?