rozszerzone pory

21. Data: 2006-03-25 18:04:51

Temat: Re: rozszerzone pory
Od: efka <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

komorowa napisał(a):
a ile
> kosztuje Acne Derm oraz Lysanel?? sa one do kupienia w aptece czy tez
> dostane je w dobrych sklepach kosmetycznych???
>
> pzdr

Acne Derm kupowałam w aptece internetowej i chyba kosztował grosze ok 15
zł, Lysanel ok 40 w zwykłej aptece.
efka

22. Data: 2006-03-25 18:09:49

Od: efka <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Ale to są chyba kremy do tłustej cery, a ja mam sucho-mieszaną.
Mam taką jak i Ty. Dlatego zaczynałam właśnie od najsłabszych, teraz
dopiero te silniejsze. Na upartego nie musiałam tego robić wcale, a
jednak i tak widzę różnicę.

> A co to takiego?

To domowa forma najsilniejszego złuszczania, w zasadzie równa kwasom z
gabinetu. Na forum wyborczej jest sporo na ten temat.
efka

23. Data: 2006-03-25 20:06:05

Temat: Re: kosmetyczka "Alicja"
Od: "Asia" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłam ostatnio u polecanej p Alicji na grupie.Wrazenia, luksus, to nie
jest;-)
A, jak zobaczyłam drugie łózko i babeczke, która na nim zalegała i
opowiadała o mega katarze wnuka, to chciałam uciekac;-)Jednak trzeba
przyznac, ze maja:
czysto
sa miłe
zna sie na rzeczy( chociaz ostatni dyplom wypatrzyłam z 2003;-(
oczyscza bardzo dobrze
ogólnie zadowolona jestem, choc do "mistrzostwa swiata" jeszcze
daleko.
--
Gosia

Czy to ta "Alicja" na Morenie ?

ASia

24. Data: 2006-03-25 23:05:50

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

efka napisał(a):

> Używam Ystheala i zastanawiam się czy następnym razem nie kupić
> Diacneala, ale czytałam, że on ma taką ciężką bazę, że zatyka pory.

o, dziwne, zupelnie nie odnioslam takiego wrazenia. moim zdaniem
jest lekki.

> Chociaż szczerze mówiąc nie wiem czy na Ystheal nie jestem za młoda, czy
> dla cery ok. 30 to nie za dużo :/

ja bym sie nie przejmowala, krzywdy nie zrobi na pewno (chyba, ze
by draznil)

> To kwas azelainowy, działa na skore łagodnie ją złuszczając.

a jak konsystencja?

-- kasica

25. Data: 2006-03-28 15:54:52

Od: efka <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał(a):

> a jak konsystencja?

Przy niewielkiej ilości lekki i dobrze się wchłania, przy większej
tworzy taką pudrową powłokę, pod podkład nie kładłam.
efka

26. Data: 2006-03-29 08:45:32

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Mar 2006 21:38:59 +0100, Gosia Plitmik napisał(a):
Dnia Fri, 24 Mar 2006 21:38:59 +0100, Gosia Plitmik napisał(a):> Nixe
napisał(a):

> Ja 3.04 ide na kwasy do kosmetyczki, dam znac, co i jak;-)

skoro taki termin wybrałaś (głupota!!!) pamiętaj aby chronić się przed
słońcem wysokimi filtrami albo nawet blokerami. Wiosenne słońce może
narobić Ci niezłego bajzlu na twarzy.

najlepsza ppora na kwasy to jesień.

27. Data: 2006-03-29 18:07:50

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mufaska napisał(a):

> skoro taki termin wybrałaś (głupota!!!) pamiętaj aby chronić się przed
> słońcem wysokimi filtrami albo nawet blokerami. Wiosenne słońce może
> narobić Ci niezłego bajzlu na twarzy.
> najlepsza ppora na kwasy to jesień.

Nie ja, tylko kosmetyczka mi wybrała, a ja zaakceptowałam,Ide tylko na 2
zabiegi, własnie ze wzgledu na słonce

--
Gosia

28. Data: 2006-04-01 18:57:40

Od: Zofia Rakowska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mufaska <m...@b...pl> napisał/a w

> skoro taki termin wybrałaś (głupota!!!) pamiętaj aby chronić się
> przed słońcem wysokimi filtrami albo nawet blokerami. Wiosenne
> słońce może narobić Ci niezłego bajzlu na twarzy.

No no, widać, że słoneczko już przygrzało. Na pewno Gosia P. wróci po
tych kwasach z "niezłym bajzlem" na twarzy.

> najlepsza ppora na kwasy to jesień.

A najlepsze kasztany są na Placu Pigalle.

--
mips

"Właśnie skończyłem dietę 14-dniową.
I jedyne co straciłem, to dwa tygodnie"
Garfield

29. Data: 2006-04-12 20:27:58

Od: "sealpup" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> Czyli to. Wygląda trochę jak skórka na cytrusie? ;-)
> BTW - to się da czymś_całkowicie_zlikwidować?
Da sie. Peeling azjatycki. Okrutnie boli i wlasciwie na tydzien jest sie
wylaczonym z zycia towarzyskiego, ale efekty super! Ja na razie odwazylam
sie tylko raz, ale poprawa jest znaczna: mam gladsza skore i mniejsze pory,
a nie bylo za dobrze: mialam ostra odmiane gronkowca. Impreza dosc droga bo
chyba placilam 300 zl, ale jak chcecie spektakularnych efektow to sie nie
zawiedziecie.

Pozdrawiam,
Marta (sealpup)

pryszcze