rysy na suficie

1. Data: 2007-04-24 14:25:47

Temat: rysy na suficie
Od: "Ryba" <t...@b...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Prosze o porade w kwestii pekajacego sufitu. Mieszkanie nowe w bloku 3 pietrowym.
W tej chwili jedno mieszkanie jest zamieszkale reszta jest mniej lub bardziej
zaawansowana w roboty.

Ja jestem na etapie wykanczania wnetrz i siebie ;)
Wszystkie pomieszczenia juz sa wygipsowane ale jeszcze nie pomalowane.
Na sufitach zauwazylem ostatnio delikatne rysy. Trzeba sie przyjzec zeby je
zobaczyc.

Nie wiem czy poczekac az sie budynek ustabilizuje czy od razu jakos te pekniecia
usunac.

Jesli tak to jak to najlepiej zrobic?
Myslalem delikatnie usunac gladz wzdluz pekniec i zakleic tam siatke tylko nie wiem
na czym ja
przykleic.
Na tym samym gipsie co kladlem na sciany i sufit czy moze jest cos specjalnego
elastycznego a to
dopiero gladz?

Prosze o porady.

Ryba

2. Data: 2007-04-24 17:11:11

Temat: Re: rysy na suficie
Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Ryba <t...@b...tlen.pl> napisał:
> [...]
> zobaczyc.
> Nie wiem czy poczekac az sie budynek ustabilizuje czy od razu jakos te

Przede wszystkim zgłoś je deweloperowi - na pismie.
Na roboty budowlane jest 3 letnia gwarancja - więc wszelkie takie usterki
powinny byc usuwane przez tych co je robili. Nam rysy na scianie po ok
roku mieszkania usunęła ekipa remontowa dewelopera. Niestety - nie wiem
dokladnie jak oni to robili, ale (odpukac) nie ma sladu.

Pozdrowienia,
Lila

3. Data: 2007-04-25 16:43:07

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> roku mieszkania usunęła ekipa remontowa dewelopera. Niestety - nie wiem
> dokladnie jak oni to robili, ale (odpukac) nie ma sladu.

budynek tak czy inaczej pracujei bedzie pracowal jeszcze przez pewien czas.
to sa pekniecia tynku ktore mimo ze zostan usuniete teraz moga pojawic sie
pozniej, albo w innym miejscu.
moim zdaniem jesli jest sie na etapie wykanczania mieszkania szkoda sobie
zawracac glowy pismami do developera tylko lepiej je samemu usunac i
zapomniec.
niektorym pekaja juz znacznie sciany po roku to wtedy wiadomo ze koszty
przywrocenia tego do stanu zadowalajacego sa drozsze i mozna pisac pisma.
slyszalem tez o peknieciach plytek w lazienkach i wtedy tez pismo do
developera.

jesli mam byc zlym prorokiem moze sie okazac ze tynk na suficie peka w
miejscu laczenia plyt a wtedy moze sie okazac ze problem bedzie powracal
dosc czesto.

--
pzdr
piotrek