salatka, placki, tarta, tarta, babeczki

21. Data: 2007-10-13 20:03:31

Temat: Re: salatka, placki, tarta, tarta, babeczki
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> A musi byc z Trójmiasta? Przy dzisiejszej technolgii odległość traci
> znaczenie :-)

Póki co babeczek, tart i sałatek światłowodem jeszcze nie da się
przesłać ;-).

Pozdrawiam
Ewa

22. Data: 2007-10-13 20:19:30

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** medea <e...@p...fm> wrote:

> Póki co babeczek, tart i sałatek światłowodem jeszcze nie da się przesłać
> ;-).

Jakby podejść do tego filozoficznie to właśnie to robimy na tej grupie. ;)
Załóżmy, że istnieje maszyna, którą programujesz w określony sposób i w wyniku
tego wychodzi jakieś pyszne danie, jak potem prześlesz ten program do kogoś
innego kto ma taką maszynę to tak jakbyś przesłała samo danie. ;)

Gotowanie ma wiele wspólnego z programowaniem czy w ogóle algorytmiką. :)

--
+ ' .-. .
, * ) )

23. Data: 2007-10-13 20:24:02

Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości

> [...]
> kogoś
> innego kto ma taką maszynę to tak jakbyś przesłała samo danie. ;)

Ale to trzebaby rzeczywiście bardzo filozoficznie podejść do sprawy :)
Teli.

24. Data: 2007-10-13 20:29:18

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski pisze:

> [...]
> innego kto ma taką maszynę to tak jakbyś przesłała samo danie. ;)
>
> Gotowanie ma wiele wspólnego z programowaniem czy w ogóle algorytmiką. :)

Ja jestem zdania, że oprócz algorytmów trzeba do gotowania trochę serca
lub innych świeczek (w wersji wegetariańskiej) ;-).

Pozdrawiam
Ewa

25. Data: 2007-10-13 20:32:39

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** "Ksi??niczka Telimena \(gsk\)." <c...@w...pl> wrote:

> Ale to trzebaby rzeczywi?cie bardzo filozoficznie podej?? do sprawy :) Teli.

Oczywiście. Ale co to znaczy, że komuś coś przesyłasz? Chyba pierwsze błędne
założenie jakie może tu być, że to co przesyłasz to u Ciebie musi zniknąć, aby
pojawić się u kogoś innego. :) Wcale tak być nie musi, ja wysyłam ten post i
nie znika u mnie, a u Ciebie i innych się pojawi. ;)

Ciągnąc wątek filozoficzny, to co tzn. że ktoś coś dostał? Tzn. tyle, że w jego
percepcji się to pojawi, czy jako przepis, czy jako fizyczny, namacalny obiekt
to właściwie to samo, bo i tak odbiera to percepcja. ;P

Ergo: jeżeli potrafisz przesłać komuś tak dokładny przepis, że wyjdzie mu takie
same (np. danie) to tak jakbyś przesłała to danie.

Nie? :P

--
+ ' .-. .
, * ) )

26. Data: 2007-10-13 20:34:29

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** medea <e...@p...fm> wrote:

> Ja jestem zdania, że oprócz algorytmów trzeba do gotowania trochę serca lub
> innych świeczek (w wersji wegetariańskiej) ;-).

To zupełnie jak z programowaniem.

--
+ ' .-. .
, * ) )

27. Data: 2007-10-13 20:36:02

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski pisze:

> To zupełnie jak z programowaniem.

Jasne. Bo jak się pointery... upsssss.... produkty pomyli, to katastrofa
gotowwwwwwaaaaa...

--
XL wiosenna

28. Data: 2007-10-13 20:37:40

Od: "Magda" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cebula w kostke, kukurydza, seler naciowy pociachac na raczej waskie
paseczki, piers z kurczaka w kostke (usmazona oczywiscie), pieprz zielony
marynowany rozdrobnic, ewentualnei czerwony ale zielony najlepszy, majonez,
curry i teraz - najlepiej winogrona, albo ananas - ja chwilowo nie mam, wiec
poszly sliwki suszone,rozmiekczone.

29. Data: 2007-10-13 20:39:53

Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ergo: jeżeli potrafisz przesłać komuś tak dokładny przepis, że wyjdzie mu
> takie
> same (np. danie) to tak jakbyś przesłała to danie.
>
> Nie? :P

Niestety nie :(
Pozdrawiam
Teli.

30. Data: 2007-10-13 20:41:38

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda pisze:
> [...]
> curry i teraz - najlepiej winogrona, albo ananas - ja chwilowo nie mam, wiec

Moja ulubiona owocowa - jako deser: banany w półplasterki grubości 1 cm,
śliwki węgierki na połówki i jeszcze w poprzek na pół (czas ku śliwkom
ostatni!!!), posypać bardzo drobnym cukrem, skropić cytryną i białym
rumem. Wymieszać. Do pucharków. Bita śmietana na wierzch - duuuużo.
Posypać czekoladą tartą - wersja dla chudych :-)

--
XL wiosenna

ZEBRALISMY...
dip- zimne sosy