spozywczy OT, ale fajny :-)

1. Data: 2004-06-05 11:16:46

Temat: spozywczy OT, ale fajny :-)
Od: elgar <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

sluchajcie, jem czeresnie prosto z drzewa! :-))
male i twarde, chlodne, rozowo-czerwone, delikatny smak
mniam :-))

a jak juz mowimy o mate, to podrzucam dwa pomysly na lato (jesli bedzie
goraco, to docenicie :-)))

zielona herbata z opuncja figowa i trawa cytrynowa, najlepsza z lodowki
w Niemczech jakies dwa lata temu byla w dwulitrowych kartonach, moze do nas
tez wreszcie dotrze... a moze ktos widzial juszsz?

ta traffka ma fantastycznie odswiezajacy aromat :-))

drugi pomysl jest chyba tajski? (nie pamietam) - to tamarynd
(slodkawo-kwasna pasta z czegos, co jest indyjskim daktylem, mozna dostac w
Polsce, takie srednie opakowanie sprasowanej pasty) rozmieszany z cukrem i
rozpuszczony w wodzie (latwiej w cieplej, a potem cysterne tego do lodowki)

zycze odpowiednich temperatur ;-))

elgar

1. Data: 2004-06-05 11:38:45

Temat: Re: spozywczy OT, ale fajny :-)
Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elgar" <e...@b...pl> napisał w wiadomości

> sluchajcie, jem czeresnie prosto z drzewa! :-))
> male i twarde, chlodne, rozowo-czerwone, delikatny smak
> mniam :-))

a ja poziomki, prosto z krzaczka :)
są jeszcze truskawki ale takie jakieś ledwo zaróżowione ;)
poczekam trochę to może będą lepsze
(albo mi je ktoś zje, hehe)

pozdrowienia

natalia

1. Data: 2004-06-05 12:44:32

Od: "promyczka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elgar" <e...@b...pl> napisał w wiadomości
> sluchajcie, jem czeresnie prosto z drzewa! :-))
> male i twarde, chlodne, rozowo-czerwone, delikatny smak
> mniam :-))

mniam :)

> [...]
nas
> tez wreszcie dotrze... a moze ktos widzial juszsz?

Mam nadzieje że dotrze, na razie kupiłam suszoną herbate z płatkami róży i
trawka cytrynową.
Pyszna :)

marta

1. Data: 2004-06-05 14:55:25

Od: zielsko <zielsko_p@eat_me_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

elgar wrote in <1r29tdpx2ay9h$.189mfufdpqllc.dlg@40tude.net>:

> zielona herbata z opuncja figowa i trawa cytrynowa, najlepsza z lodowki
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ja popijam.
:)
--
Paweł Zioło http://www.fotozielsko.prv.pl
As Zeus said to Narcissus, "Watch yourself."

1. Data: 2004-06-05 16:16:50

Od: "promyczka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <zielsko_p@eat_me_o2.pl> napisał w wiadomości
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ja popijam.

Ktos wie czy mozna kupić gotową w wawie?

marta

1. Data: 2004-06-05 18:47:28

Temat: [NTG]Re: spozywczy OT, ale fajny :-)
Od: zielsko <zielsko_p@eat_me_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na Twoje pismo <c9srgi$1r98$1@mamut.aster.pl> z dnia Sat, 05
Jun 2004 18:16:50 +0200:

> Ktos wie czy mozna kupić gotową w wawie?

A nie można sobie zrobić i dzbanek do lodówki wstawić?
:)
--
Paweł Zioło
/|\ http://fotozielsko.prv.pl

1. Data: 2004-06-05 18:51:28

Temat: Re: [NTG]Re: spozywczy OT, ale fajny :-)
Od: "promyczka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie można sobie zrobić i dzbanek do lodówki wstawić?
> :)

Można. Myślałam ze mówisz o tej z kartonu o której była mowa na początku ;)

marta

1. Data: 2004-06-06 21:45:31

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

elgar; <1r29tdpx2ay9h$.189mfufdpqllc.dlg@40tude.net> :

> sluchajcie, jem czeresnie prosto z drzewa! :-))
> male i twarde, chlodne, rozowo-czerwone, delikatny smak
> mniam :-))

A ja szuszę zajączki [grzybki] prosto z lasu i przypijam własnym piwem
lekko zalatującym drożdżami [ale piana na pół szklanki].

Flyer

1. Data: 2004-06-06 22:20:19

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message

> A ja szuszę zajączki [grzybki] prosto z lasu i przypijam własnym piwem
> lekko zalatującym drożdżami [ale piana na pół szklanki].

A ja czytam twojego posta i zastanawiam sie, co mnie to kurwa obchodzi?
--
Bluzgacz
GG: 5015

1. Data: 2004-06-07 12:49:03

Od: "jbaskab" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> elgar; <1r29tdpx2ay9h$.189mfufdpqllc.dlg@40tude.net> :

> A ja szuszę zajączki [grzybki] prosto z lasu i przypijam własnym piwem
> lekko zalatującym drożdżami [ale piana na pół szklanki].

uch... ale mi narobiłes apetytu- na grzybki, nie na piwo:-)

Aska

Prosba o podwyzke;)
psphome - poprawki do akronimow
Czy dyslekcje można wyleczyć ?