sprężarka do odpowietrzania systemów nawadniających

11. Data: 2007-01-08 07:43:27

Temat: Re: sprężarka do odpowietrzania systemów nawadniających
Od: "MarcG" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "crex" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
news:enol9l$eju$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witajcie!
>
> Jaką polecicie mi sprężarkę do odpowietrzania systemów automatycznego
> nawadniania?
>
> zpodrawiam Crex

Wystarczy najtańsza z supermarketu. Używam takiej z 5 lat i jest Ok. Trzeba
napompować zbiornik na max i przedmuchać, czynnośc dla pewności powtórzyć ze
dwa razy.

Pozdrawiam
Marcin

12. Data: 2007-01-08 14:26:20

Od: "MIrosław Kosmała" <m...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Trzeba
> napompować zbiornik na max i przedmuchać, czynnośc dla pewności powtórzyć

jeśli masz zraszacze turbinowe i to więcej jak dwa na obwodzie to życzę
powodzenia, nawet się nie wynurzą z ziemi.
Pozdrawiaam Mirekk

13. Data: 2007-01-08 19:00:00

Od: "MarcG" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MIrosław Kosmała" <m...@p...net.pl> napisał w
wiadomości news:entkcl$rgp$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
>
> jeśli masz zraszacze turbinowe i to więcej jak dwa na obwodzie to życzę
> powodzenia, nawet się nie wynurzą z ziemi.

E tam przesadzasz, jak napompujesz zbiornik sprężarki do 5-6 atm. to
spokojnie wydmuchasz każdą sekcje na max 2-3 razy. W jedenej sekcji mam 2
turbinowe i na 2-3 ray wystarczy spokojnie przy małym zbiorniku powietrza.
Mam 5 sekcji i do tej pory przez chyba 5 albo 6 lat pękł mi jeden zwykły
zraszacz (obudowa).

Pozdrawiam
Marcin

14. Data: 2007-01-09 11:19:37

Od: "MIrosław Kosmała" <m...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> E tam przesadzasz, jak napompujesz zbiornik sprężarki do 5-6 atm. to
> spokojnie wydmuchasz każdą sekcje na max 2-3 razy. W jedenej sekcji mam 2
> turbinowe i na 2-3 ray wystarczy spokojnie przy małym zbiorniku powietrza.

Mam 3 turbinowe na jednej sekcji i przy takiej marketowej jeden musiałem
zamykac zeby ledwo, ledwo dwa pozostałe wynurzyły sie z ziemi.
A na takiej 250 litrowej , duzej poszło bez problemu.
Tyle ze chyba kupowanie tylko na taka okazje to przesada, pomijając koszty
pozostaje mebel , który zajmuje miejsce cały rok na dwugodzinne
przedmuchiwanie instalacji. Predzej pokusił bym się o demontaż zraszaczy na
zimę.
Pozdrowienia
Mirekk

Palmiarnia Gliwice