środek na mówienie prawdy

1. Data: 2003-07-08 15:47:49

Temat: środek na mówienie prawdy
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Kupię środek na mówienie prawdy,aby dana osoba powiedziała prawdę wbrew swej
woli,nie narkotyk,jakieś tabletki lub płyn.

2. Data: 2003-07-08 18:53:41

Temat: Re: środek na mówienie prawdy
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to za epidemia na to serum prawdy???
Jakis film puszczali ostatnio w tv czy jak?

Użytkownik <k...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...

3. Data: 2003-07-08 20:08:54

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamus" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
> Co to za epidemia na to serum prawdy???
> Jakis film puszczali ostatnio w tv czy jak?

Wakacje - zony (mezowie) wracaja z wczasow, sanatoriow i innych wypadow to
trzeba sie upewnic.... :-))

Pozdro

Masel

P.S. Odpowiadaj pod cytatem...
P.S.1. To gdzie takie cos mozna kupic? :-)))

--
www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

4. Data: 2003-07-08 20:36:59

Od: " Corcoran" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@o...pl napisał(a):

> Kupię środek na mówienie prawdy,aby dana osoba powiedziała prawdę wbrew
swej
> woli,nie narkotyk,jakieś tabletki lub płyn.

To proste - idziesz do pobliskiego sklepu, nabywasz droga
kupna piwo/wino/wodencje wedlug uznania i smaku i dawkujesz
porcjami az do momentu gdy obiekt poddany inwigilacji
przestaje kontaktowac.

Corcoran

5. Data: 2003-07-09 14:50:45

Od: h...@d...vg (Wodotwor Leniwy) szukaj wiadomości tego autora

Dnia wto 8. lipiec 2003 17:47, k...@o...pl napisał:
> Kupię środek na mówienie prawdy,aby dana osoba powiedziała prawdę wbrew
> swej woli,nie narkotyk,jakieś tabletki lub płyn.

LEWATYWA Z KWASU MROWKOWEGO I PRZYPALANIE PAPIEROSEM

lol

kiedys uzywali do tego alkaloidow roslin psiankowatych (chyba skopolaminy)
ale wydaje mi sie ze z dosc mizernym skutkiem, chociaz nie wiem.

nie wiem jaka masz definicje narkotyku (w angielskim drug = drug: narkotyk
= lekarstwo).

--
korzystam z GNUpg (http://www.gnupg.org) - systemu szyfrowania poczty
elektronicznej

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

6. Data: 2003-08-01 16:11:02

Temat: Odp: środek na mówienie prawdy
Od: "dakini" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:
> Kupię środek na mówienie prawdy,aby dana osoba powiedziała prawdę >wbrew
swej woli,nie narkotyk,jakieś tabletki lub płyn.

nie wiem jak jest z dostepnoscia tego srodka, ale czytalam w ksiazce
poswieconej torturom, ze do przesluchiwan uzywano srodka tiopental /
pentotal.
Wywoluja stan glebokiej niewrazliwosci osrodkowego ukladu nerwowego, ogolne
znieczulenie (utrate swiadomosci), zniesienie wrazliwosci na bol oraz
zniesienie odruchow i napiecia miesniowego.
Czlowiek pod wplywem mowil prawde bez zadnego nacisku, czasami
dobrowolnie wyznawal wiecej niz bylo w pytaniu. Podawane dozylnie.
---------------------------
d...@i...pl
"nie myśl.odczuwaj."

7. Data: 2003-08-02 19:17:50

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tiopental /
> [...]
> Czlowiek pod wplywem mowil prawde bez zadnego nacisku, czasami
> dobrowolnie wyznawal wiecej niz bylo w pytaniu. Podawane dozylnie.

swoją drogą, to ciekawe jak się mówi w ogólnym znieczuleniu :)

8. Data: 2003-08-19 13:28:30

Od: "jasne.." <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krycha, serum prawdy to silny srodek i wcale nieobojetny dla zdrowia. Nie wolno
go stosowac tak sobie.
Proponuje wynajac prywatnego detektywa.

9. Data: 2003-09-02 14:12:03

Od: "Krzysiek" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak się nazywa taki środek, chciałbym zanać jego nazwę.

Krzysiek
Użytkownik jasne.. <p...@W...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:0...@n...onet.pl...

10. Data: 2003-09-11 13:49:04

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Istnieje taki środek, nazywa się amobarbital(nazwa niezastrzeżona). Jego
główne zasosowanie to "hypnoticum" i "sedativum", czyli działa nasennie i
uspokajająco. Czasami stosuje się go również w medycynie sądowej jako właśnie
tzw. środek na mówienie prawdy. Występuje w postaci tabletek i iniekcji, jednak
jest to silny lek i potrzebna jest recepta. Nie wiem, czy sprawa jest na tyle
poważna...

pan(to)tenol
PILNE Ważność recepty na antybiotyk
Kardiologia -leki
Otwarxcie apteki
Przekret na egzaminie na farmacje w Warszawie?