stary wok czyszczenie ????

1. Data: 2004-06-25 21:14:09

Temat: Re: stary wok czyszczenie ????
Od: "solty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu nie podaje sie gramatury, tylko wielkosc ziarna. Im wyzszy numer, tym
> drobniejsze. Mysle, ze numer 180 bedzie odpowiedni, nize byc troche
> nizszy (grubsze ziarno). Pamietaj, zeby byl wodoodporny!

przeczytaj drugą odnogę wątku, opisałem swoje zmagania z papieren ;-)
pzdr. solty

1. Data: 2004-06-26 13:40:34

Od: Boguslaw kempny <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

solty wrote:

> przeczytaj drugą odnogę wątku, opisałem swoje zmagania z papieren ;-)
> pzdr. solty

Papierem 270 na pewno nie miales szans, takim czasami czyszcze lekko
przypalone miejsca nierdzewnych garnkow.
BK

1. Data: 2004-06-29 07:43:43

Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kwiatów
>
> :-))) no bo teflonowe czysci sie inaczej - delikatnie

A może trochę z innej beczki ...
Został po Mamie wspaniały garnek teflonowy i trochę użytecznych drobiazgów z
kamionki.
Niestety, pozostał w nich "zapaszek", taka stęchlizna, czy co? Były
przykryte, pewnie stąd się to pojawilo :(
Jest szansa na uratowanie ? Jeśli tak, czym? Myślałam o occie do kamionki, a
teflon? Płyny nie pomagają.
Poratujcie jakąś podpowiedzią, proszę...

Pozdrawiam
Krystyna

1. Data: 2004-06-29 10:10:39

Od: Nessie <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna wrote:
> [...]
> przykryte, pewnie stąd się to pojawilo :(
> Jest szansa na uratowanie ? Jeśli tak, czym? Myślałam o occie do kamionki, a

Soda oczyszczona neutralizuje zapachy. Rozpuść dość dużo w całym woku
teflonowym i zostaw na noc. To teflonowi na pewno nie zaszkodzi.

Poza tym, jeżeli twój wok ma plastikową/ebnonitową rączkę, to zapach
może "siedzieć" w tej rączce (jeżeli woda podciekła do środka).

Nessie

1. Data: 2004-06-30 06:57:25

Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nessie" <w...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:40E1401F.9030808@poczta.gazeta.pl...

1. Data: 2004-06-30 07:02:32

Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Poza tym, jeżeli twój wok ma plastikową/ebnonitową rączkę, to zapach
> może "siedzieć" w tej rączce (jeżeli woda podciekła do środka).

Uszka są metalowe, raczej nic się do nich nie "uczepiło" ...
Dziękuję za poradę, popróbuję.

A w kamionce sodę próbowałaś?

Pozdrawiam
Krystyna

Co złego to nie ja, to track jest wszystkiemu winien....

ello problem
Dzdzownica wita z racji jubileuszu
Prawdziwy, domowy żur
fasolka, bulka tarta