straciłem buka

11. Data: 2009-09-03 08:40:18

Temat: Re: straciłem buka
Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"sebdar" wrote ...

> Jezeli sie cos sadzi to malowartosciowe i pospolite gatunki.

K..wa u mnie w W-wie właśnie posadzili brzozy, trzeby być mocno
pierd...tym żeby coś takiego wymyslić - rajskie jabłuszka i brzozy, to
ulubiony zestaw idiotów z mojego osiedla! :(
Przepraszam za "wyrazy" ale chyba kupię butlę roundapu i wykończę to
czego nie udało się wykończyć kochanym pieskom ... :(

A przy okazji, inny myślący inaczej posadził 20 cm od ściany budynku
pięknego świerka, który w dodatku wystrzelił w górę że chej, aż mi go
szkoda niszczyć, ale żeby przynajmniej było te półtora metra od ściany
i okien, a tak to wrasta iglak w budynek - czy polanie tej choinki
roundupem "od góry" załatwi sprawę? - nie krzyczcie na mnie ze jestem
szkodnik, ja naprawdę lubię drzewa, ale jak są na swoim miejscu - np.
w formie desek na ścianie - to oczywiście taki żart :)

12. Data: 2009-09-03 13:20:23

Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

skushinski wrote:

> [...]Bardzo lubię drzewa, sam dużo
>
> tak tylko dla uściślenia -w większości wypadków nie "życie" jako takie,
> tylko ludzkie lenistwo, wygodnictwo, egotyzm i głupota.

Czy możesz wytłumaczyć? Nie całkiem rozumiem, o co Ci chodzi.

> Szwindel z wycinaniem przydrożnych drzew
> trwa od dziesięcioleci, wielokrotnie był opisywany w mediach różnej
> maści, i jakoś nic z tego nie wynika.

No cóż, musiałbym konkretne przypadki zobaczyć...

Pozdrowienia,
Michał

13. Data: 2009-09-03 13:22:10

Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aaron wrote:

> K..wa u mnie w W-wie właśnie posadzili brzozy, trzeby być mocno
> pierd...tym żeby coś takiego wymyslić

??? Co jest złego w brzozach? U siebie posadziłem kiedyś brzozę i
nadal jestem z tego zadowolony.

Pozdrowienia,
Michał

14. Data: 2009-09-03 13:38:05

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aaron pisze:

> K..wa u mnie w W-wie właśnie posadzili brzozy, trzeby być mocno
> pierd...tym żeby coś takiego wymyslić - rajskie jabłuszka i brzozy, to
> ulubiony zestaw idiotów z mojego osiedla! :(

Też mamy w pobliżu domu brzozy, o co się ich czepiasz? Są i sosny, dęby,
świerki, okazała lipa i inne...
I dwie rajskie jabłonki, pięknie kwitną i dają mnóstwo czerwonych
jabłuszek, idealnych do smażenia. Coś nie tak?
--
Basia

15. Data: 2009-09-03 14:51:02

Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2009-09-03 05:30:57 +0200, Michal Misiurewicz <m...@g...com> said:

> A wtedy sprawa tego, co rośnie tuż przy
> szosie, to sprawa życia i śmierci.

Jak nie rośnie nic to dachowanie w rowie, i skończy się równie tragicznie.

> Bardzo lubię drzewa, sam dużo
> posadziłem, ale życie ludzkie jednak jest ważniejsze.

No przecież te drzewa na nas nie napadają?

--
DJ

16. Data: 2009-09-03 14:54:13

Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2009-09-03 08:06:12 +0200, sebdar <s...@w...pl> said:

> Zgadzam sie z opinia przedmowcy. Mieszkam w Rzeszowie i to co widze to
> jakas mania wycinania starych i pieknych drzew, wycina sie masowo,
> jezeli sie robi jakies remonty tez tnie sie co popadnie, mysle ze w
> zieleni miejskiej nie ma dendrologow ale sa tylko drwale.

Raczej to od nich nie zależy.
Natomiast zależy od urbanistów zarażonych megalomanią, którzy
najchętniej kochają beton, asfalt i kostkę betonową.

> Jezeli sie
> cos sadzi to malowartosciowe i pospolite gatunki. Juz od dawna nie
> zauwazylem aby posadzono cos ciekawego interesujacego, a przeciez
> obecnie od kilku lat w Polsce mamy dostep latwiejszy i tanszy do
> nowych gatunkow i nasion z calego swiata. Przykladow mysle ze jest
> mnostwo nie tylko w samym Rzeszowie.

To zjawisko ma miejsce w każdym większym mieście. Zieleń na wieś, beton
do miasta. Smutne niestety...

--
DJ

17. Data: 2009-09-03 15:14:52

Od: "Konrad L" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez to zauwazylem :( Na zachodzie wylapali sie juz ze popelnili blad i teraz
przesadzaja wyrosniete juz drzewa w strefy miejskie, a u nas jest
odwrotnie...

18. Data: 2009-09-03 15:54:16

Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

DJ wrote:

> Jak nie rośnie nic to dachowanie w rowie, i skończy się równie tragicznie.

Osobiście jak już co, to wolę wpaść w rów (zwłaszcza zimą!) niż
uderzyć w drzewo.

Pozdrowienia,
Michał

19. Data: 2009-09-03 17:00:20

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:h7md86$qmu$1@atlantis.news.neostrada.pl cezarys
<c...@X...pl> napisał(a):

> Przed domem rósł ok 50 letni, piękny okaz. Obroniłem go przy
> odnowieniu rowu, ale teraz ... :(
> W związku z rozbudową drogi - wycieli.

Hejka. A nie mogłeś przed wycinką zawiesić na drzewie kilku ekologów?
;-)

> PPS: I informuję że się zaleję.

Chyba, że pps-em. :-)
Pozdrawiam kacowo Ja...cki

20. Data: 2009-09-03 17:18:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Sep 2009 08:03:47 +0200, d...@d...abc.com.pl napisał(a):

> Myślę, że nie chodzi tu o niczyje życie, bowiem drzewa są usuwane a na ich
> miejscu kopane są głegokie rowy.

...i wstawiane słupy oświetleniowe, bo musi być powszechna światłość!

> Piratowi jest chyba wszystko jedno czy
> się owinie czy poskręca w rowie.

...i pokoziołkjuje dalej...

--