straszne chuje

11. Data: 2009-01-11 23:25:25

Temat: Re: straszne chuje
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> No to może tak zrobili... i zostali nazwani ch...

Najpierw musieli coś żądać. Nie tak łatwo zostać zdemoralizowanym chujem.
Trzeba ciężko na to zapracować. :)

--
Dosiego Roku!
michał

12. Data: 2009-01-11 23:27:44

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> chciałeś chyba napisać: "niech wypija z puszki coś tam coś tam i już" :)

Tak też można. Przymusu nie ma. Każdy może używać puszki, do czego chce.
:)

--
Dosiego Roku!
michał

13. Data: 2009-01-11 23:30:07

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a czy owsiak bierze za swoją pracę wynagrodzenie?

Z tego, co wiem, to za Orkiestrę nie.

--
Dosiego Roku!
michał

14. Data: 2009-01-11 23:39:39

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Z tego, co wiem, to za Orkiestrę nie.

a za coś tak?

--
http://www.teologiapolityczna.pl/
http://www.lastfm.pl/label/trener

15. Data: 2009-01-12 00:18:54

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a za coś tak?

Jeśli sra, to musi tak.

--
Dosiego Roku!
michał

16. Data: 2009-01-12 08:42:05

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> "- Zgadzam się ze Zbigniewem Hołdysem. To są zdemoralizowane ch... -
> powiedział Jerzy Owsiak na konferencji prasowej, odnosząc się do żądań
> artystów, którzy chcieli wysokich honorariów za występy podczas XVII
> finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy"
> http://wiadomosci.onet.pl/1895083,11,item.html
>
> zdemoralizowane chuje.
> interesujące połączenie.

Swoją drogą prowadzi człowiek już Orkiestrę siedemnasty raz... dopiero teraz
go ruszyło czy jak...

Pzdr
Paweł

17. Data: 2009-01-12 09:35:46

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazyli4" napisał:

> Swoją drogą prowadzi człowiek już Orkiestrę siedemnasty raz...
> dopiero teraz go ruszyło czy jak...

W tym roku były problemy z organizacją finałów z powodu "kryzysu" i
ociągania się sponsorów. Widać wcześniej było z czego zapłacić ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

18. Data: 2009-01-12 09:50:25

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Jeśli sra, to musi tak.

:)
ok, za coś związanego z orkiestrą.
bo jak też wiadomo, muzycy srają. tfu, grają!
nie, dobrze było, srają!

--
"Ludzie nic nie rozumiejący, ale mający prawo głosu, są w każdym
społeczeństwie wielką armią" W.Łysiak

19. Data: 2009-01-12 11:17:28

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> ok, za coś związanego z orkiestrą.

W sumie to oczywiste i normalne, że bierze, jeśli poświęca temu
przedsięwzięciu cały swój czas.

> bo jak też wiadomo, muzycy srają. tfu, grają!
> nie, dobrze było, srają!

No właśnie. To było o sytym i głodnym.

Ewa

20. Data: 2009-01-12 11:18:59

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://tinyurl.com/wosp-zarabia

--
"Ludzie nic nie rozumiejący, ale mający prawo głosu, są w każdym
społeczeństwie wielką armią" W.Łysiak

PODANO...
Obiecanki :-)
Czy ktokolwiek rozumie...