stworki z owoców i warzyw

1. Data: 2008-04-17 09:15:38

Temat: stworki z owoców i warzyw
Od: "EwaP" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje dziecko ma zrobić ludziki/zwierzątka z owoców i warzyw.
Czy macie pomysł, z czego zrobić nóżki (można zastosować wykałaczki, ale co
zrobić, żeby nie były widoczne), oczy?

Ewa

2. Data: 2008-04-17 09:23:03

Temat: Re: stworki z owoców i warzyw
Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

EwaP pisze:
> Moje dziecko ma zrobić ludziki/zwierzątka z owoców i warzyw.
> Czy macie pomysł, z czego zrobić nóżki

Z pietruszki.

>(można zastosować wykałaczki, ale co
> zrobić, żeby nie były widoczne), oczy?

Pieprz, gorczyca, ziele angielskie ... to też bądź co bądź owoce.
Adam

3. Data: 2008-04-17 10:12:33

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adam Moczulski" <a...@p...neostrada.pl> wrote in message

> Z pietruszki.

Jak wyciąć to z czegokolwiek - z marchewki, ziemniaka, buraka... Jak w
całości to np.z mrożonej fasolki szparagowej... albo z łodygi natki
pietruszki itp.

4. Data: 2008-04-17 10:22:29

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje dziecko ma zrobić ludziki/zwierzątka z owoców i warzyw.
> Czy macie pomysł, z czego zrobić nóżki (można zastosować wykałaczki, ale
> [...]

zerknij na tą stronę, moje dzieci były zachwycone tymi pomysłami na kanapki
http://www.baraskit.se/random/archive/5/food.html
na drugi dzień moje młodsze dziecko zaniosło wydruk do przedszkola i
zapytało, czy to może byc na śniadanko ;-)

Pozdrawiam

Monika

5. Data: 2008-04-22 11:02:17

Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

"EwaP" <e...@b...wroc.pl> wrote in message
> Moje dziecko ma zrobić ludziki/zwierzątka z owoców i warzyw.
> Czy macie pomysł, z czego zrobić nóżki (można zastosować wykałaczki, ale
> co zrobić, żeby nie były widoczne), oczy?

Bardzo prosta myszka z rzodkiewki:
wybrac ladna rzodkiewke z "ogonkiem"
z drugiej rzodkiewki odciac dwa okragle skrawki na uszy
naciac lekko rzodkiewke i wlozyc uszy
3 gozdziki wbic jako oczy i nosek

Opis wyglada marnie, ale tu znalazem cos podobnego
http://www.ozdabianiepotraw.pl/?p=13
Nasza myszka wyglada ladniej - scina sie male uszka z brzegu rzodkiewki, a
nie ze srodka.

--
Axel

Test trzeciokasisty