Test trzeciokasisty

1. Data: 2008-04-16 17:43:47

Temat: Test trzeciokasisty
Od: Elżbieta <w...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Czyjeś dziecko dzisiaj pisało??
Moje pisało, podobno był łatwy. Cały test i wyniki jutro w GW i w
internecie.
--
Elżbieta

2. Data: 2008-04-17 09:25:14

Temat: Re: Test trzeciokasisty
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Elżbieta" <w...@g...peel> napisał

> Czyjeś dziecko dzisiaj pisało??
> Moje pisało, podobno był łatwy. Cały test i wyniki jutro w GW i w
> internecie.

A u nas będą pisać na początku maja. Nie wiem dlaczego.
I cokolwiek dziwne to jest, skoro już dziś wyniki są w GW.

Pozdrawiam
Nixe

3. Data: 2008-04-17 10:07:25

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyjeś dziecko dzisiaj pisało??
> Moje pisało, podobno był łatwy. Cały test i wyniki jutro w GW i w
> internecie.

toz to jest test na koniec 3 klasy ?:-(

o uslyszanych niedawno testach 6 klas -pomyslaam dobra zaczne sie
stresowac gdzies w 3 klasie a tu juz musze bo 3 klasatez ma testy :-/
zwariowali ,skoro ucza odpowiedni to po co to wieczne testowanie:-/ moze
nauczycieli poinni potestowac anie uczniow grrr
p.

4. Data: 2008-04-17 17:51:39

Od: Elżbieta <w...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Apr 2008 12:07:25 +0200, pamana napisał(a):

> [...]
> zwariowali ,skoro ucza odpowiednio to po co to wieczne testowanie:-/ moze
> nauczycieli powinni potestowac a nie uczniow grrr

Nie był obowiązkowy, tzn. szkoła sama zgłaszała chęć udziału. W sumie był
dość łatwy http://bi.gazeta.pl/im/5/5129/m5129605.pdf dzieciom wystarczała
na zrobienie tylko jedna lekcja, a nie przewidziane dwie.
Takie testy mój trzecioklasista ma po skończeniu każdej części książek
"Wesoła Szkoła" i te są nawet dużo trudniejsze od tego, który pisali
wczoraj.
Nauczycieli też w jakiś sposób poprzez to testują, bo wynik egzaminu danej
klasy świadczy również o nauczycielu.

--
Elżbieta

5. Data: 2008-04-17 18:00:12

Od: Elżbieta <w...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Apr 2008 11:25:14 +0200, Nixe napisał(a):

> A u nas będą pisać na początku maja. Nie wiem dlaczego.
> I cokolwiek dziwne to jest, skoro już dziś wyniki są w GW.

No faktycznie dziwne, bo u nas przywieźli wcześniej dokładnie zapakowane,
wszystkie III klasy pisały o tej samej porze, no prawie jak dla VI klas.
Kacper zadowolony z zadań zamkniętych ma błąd w zdaniu nr 19, pozostałe
dobrze teraz tylko kwestia punktacji np. za ortografię czy interpunkcję w
liście oraz kwestia zapisu działań w zadaniach matematycznych.
--
Elżbieta

6. Data: 2008-04-30 19:14:50

Od: Elżbieta <w...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Apr 2008 20:00:12 +0200, Elżbieta napisał(a):

> Kacper zadowolony

To teraz się pochwalę :)
Zdobył 38/40 punktów. A jego klasa okazała się najlepsza w szkole :)
--
Elżbieta

Liczy się każdy odruch serca. Pomóżcie.
Gimnazjum, a obcy jezyk jako wykladowy.