suche ręce

1. Data: 2003-08-21 11:37:33

Temat: Re: suche ręce
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sabinka wrote:

> Coprawda to NTG ale moze ktos ma podobny problem jak ja?

Trochę inny - alergie. Naczynia myje w rękawiczkach.

> Nawet
> jak sama woda umyje to mi sie strasznie wysuszaja i wtedy dotkniecie
> czegokolwiek jest dla mnie bardzo nieprzyjemne, nawet dzwiek kiedy
> ktos przejedzie reka np. po spodniach wlacza mi w glowie jakis alarm,
> zeby wtedy zaciskam... kiedys postanowilam ze sie z tej "fobii"
> wylecze i przestalam uzywac kremow i dopiero po czasie doszlam do
> tego, ze ciagle bole glowy to od zaciskania zebow.

(...)
Kremów nalezy uzywać - i to dobrych. Chcesz miec zniszczone rece?
Taka "szkola przetrwania" bez kremow moze miec sens gdzies
w lesie, gdzie woda jest z potoku. Przy naszej kranowie z dodatkiem
detergentow kremy do rak i gumowe rekawiczki sa niezbedne.

Krycha

1. Data: 2003-08-21 12:45:08

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mir_Gdyr napisał:
> jeżeli jesteśmy przy gotowaniu to może ktoś poleci mi dobry płyn do mycia
> garów, bo wszystkie wysuszają mi ręce a w rękawiczkach nie umiem zmywać,
> jedzenie jedzeniem - po obiedzie zostają tylko gary no i suche, chropowate
> ręce

Płynów Ci nie polecę, bo jak dla mnie wszystkie, niestety, działają tak
samo. Eksperymentowałam z "Pur balsam" - no, może był trochę lepszy.
Mam za to radę jak się z takimi dłońmi uporać. Wieczorem smaruję ręce
kremem (niekoniecznie takim do rąk, czasem poprostu nawilżającym),
bardzo grubą warstwę i zakładam bawełniane rękawiczki, i tak do samego
rana. Nie wygląda to może seksownie, ale da się przezyć :-)
W każdym razie ręce na drugi dzień z rana wygladają gładko jak u dziecka
i na jakiś czas mam spokój.

Eulalka

1. Data: 2003-08-21 20:51:53

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mir_Gdyr
<m...@p...onet.pl>

> jeżeli jesteśmy przy gotowaniu to może ktoś poleci mi dobry płyn do mycia
> garów, bo wszystkie wysuszają mi ręce a w rękawiczkach nie umiem zmywać,

A próbowałaś myć w lateksowych rękawiczkach diagnostycznych? Są cienkie,
przylegające i od środka pokryte niewielką ilością talku.

Też mam bardzo suchą skórę. Z tymi rękawiczkami problem zniknął.

P.

1. Data: 2003-08-22 12:39:35

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Aug 2003 13:37:33 +0200, Krystyna Chiger <k...@p...pl>
wrote:

>Kremów nalezy uzywać - i to dobrych. Chcesz miec zniszczone rece?

Juz skonczylam z cwiczeniami silnej woli. Zaczelam nawet krem wszedzie
ze soba nosic i rekawiczek w domu uzywac. Aczkolwiek chyba dziwne te
moje suche lapy.

--
Pozdrawiam, Sabina

1. Data: 2003-08-24 08:33:41