suche ręce

1. Data: 2003-08-20 15:25:46

Temat: suche ręce
Od: "Mir_Gdyr" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeżeli jesteśmy przy gotowaniu to może ktoś poleci mi dobry płyn do mycia
garów, bo wszystkie wysuszają mi ręce a w rękawiczkach nie umiem zmywać,
jedzenie jedzeniem - po obiedzie zostają tylko gary no i suche, chropowate
ręce
jolka

1. Data: 2003-08-20 15:33:39

Temat: Re: suche ręce
Od: "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mir_Gdyr" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jedzenie jedzeniem - po obiedzie zostają tylko gary no i suche, chropowate

Ja z tego powodu kupiłam zmywarkę (choć uwielbiam zmywać - w przeciwieństwie
do wszelkich innych czynności domowych). Jestem bardzo zadowolona.

Ewa

1. Data: 2003-08-20 15:35:02

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-20 17:25:46 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Mir_Gdyr* skreślił te oto słowa:

Frosh.
Balsam.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-08-20 15:41:40

Od: "Mir_Gdyr" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(ciach)
szkoda, że nie wiedziałam, że jest balsam Frosh, bo właśnie niedawno kupiłam
Vital z granulkami witamin. ale jeszcze używam go za mało aby wydać
jakąkolwiek ocenę, do tej pory sprawdzał się Palmolive ale moja
skóra -alergiczna już się na niego uodporniła -dzięki za info
jolka

1. Data: 2003-08-20 16:05:15

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Aug 2003 17:25:46 +0200, Waćpanna lub Waćpan Mir_Gdyr, w
wiadomości <bi03u5$2h2$1@news.onet.pl> zawarł, co następuje:

pur balsam
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
Partia Przeciwników Wątróbki a do tego Czarodziejka ;)

1. Data: 2003-08-20 19:56:09

Od: "bralka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pur balsam
> --

popieram!!!

1. Data: 2003-08-21 06:14:50

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bralka" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> popieram!!!

Wg mnie on nie domywa naczyn, zwlaszcza tlustych. Ale dla rak fakt,
delikatny.
Ania

Jak mozna krotko opisac, co to jest pyszny smak dobrych potraw? To kaloria!
/Garfield/

1. Data: 2003-08-21 10:53:00

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-21 12:54:43 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *gdaMa* skreślił te oto słowa:

> Popieram, obydwie wersje ta z balsamem i z witami są super

Ten nowy niebieski tez... i wydaje sie byc duzo bardziej wydajny od balsamu
:)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-08-21 10:54:43

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:
> Frosh.
Popieram, obydwie wersje ta z balsamem i z witami są super
Poza tym zmywarka w postaci maszyny, bądź też męża;-) U nas ostatnio
maszyna nawala więc Marcysia została zatrudniona na pełny etat...
gdaMa (Magda)

1. Data: 2003-08-21 11:17:45

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Aug 2003 08:14:50 +0200, "Anna Ladorucka"
<a...@p...onet.pl> wrote:

>Wg mnie on nie domywa naczyn, zwlaszcza tlustych.

Z patelniami tlustymi bywa problem, do nich mam oddzielny plyn :)

>Ale dla rak fakt, delikatny.

A mi i tak wysusza i nawet nie potrafie ocenic czy mniej niz inne
plyny. Coprawda to NTG ale moze ktos ma podobny problem jak ja? Nawet
jak sama woda umyje to mi sie strasznie wysuszaja i wtedy dotkniecie
czegokolwiek jest dla mnie bardzo nieprzyjemne, nawet dzwiek kiedy
ktos przejedzie reka np. po spodniach wlacza mi w glowie jakis alarm,
zeby wtedy zaciskam... kiedys postanowilam ze sie z tej "fobii"
wylecze i przestalam uzywac kremow i dopiero po czasie doszlam do
tego, ze ciagle bole glowy to od zaciskania zebow.
Dziwna jestem, wiem... ale mam tak od malego, mama nawet ironizowala
ze ksiezniczka jestem bo ciagle kremu potrzebuje.

--
Pozdrawiam, Sabina

Rośnięcie ciasta drożdżowego- pytanie.
falafel-groch czy ciecierzyca???