Podpalanie na ekranie

1. Data: 2003-08-20 16:06:08

Temat: Podpalanie na ekranie
Od: "Rysiek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie do specjalisty w temacie!
Często widać jak mistrzowie sztuki kulin. po polaniu potrawy czymś
mocniejszym (winiak,spirytus, destylat), podpalają całość, a następnie dalej
coś z tym jeszcze robią.
Putanie jest następujące; czy faktycznie coś to szczególnego daje a jak tak
to co?
Jak się spali całe co ważne to co wtedy ;-(((

--
Rysiek Sos.
r...@h...pl

1. Data: 2003-08-20 17:25:11

Temat: Re: Podpalanie na ekranie
Od: "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Putanie jest następujące; czy faktycznie coś to szczególnego daje a jak
tak
> to co?

mieso powinno piec sie lub smazyc w bardzo niskiej temperaturze, by mie
puscilo sokow - czyli wszystkich wartosciowych skladnikow. Niestety takei
opiekanie nie dostarcza pysznego podsamzanego / pieczonego smaku, wiec
specjaliscie opalaja mieso, by tego smaku nabralo. Opalona jest tylko
zewnetrzna skorka, wiec reszta moze sie spokojnie podgotowywac.
ja tego nie stosuje, to za dlugo trwa takie pieczenie.

> Jak się spali całe co ważne to co wtedy ;-(((

obrac spalone? ;)

pozdrawiam
Sasannka

1. Data: 2003-08-20 21:26:29

Od: "Rysiek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> obrac spalone? ;)
>
> pozdrawiam
> Sasannka

No z tym spali całe to raczej mi chodzi o to co wlewamy, piwo, wino, koniak!
no bo do spalenia pieczeni to raczej byśmy nie dopuścili.

1. Data: 2003-08-20 21:39:26

Od: "spontan" <e...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> No z tym spali całe to raczej mi chodzi o to co wlewamy, piwo, wino,
koniak!
> no bo do spalenia pieczeni to raczej byśmy nie dopuścili.

Dolewa sie z regoly bialego wina, a samo podpalanie ma raczej efekt
pokazowy, czesto spotkac mozna to w restauracjach gdzie jest otwarta kuchnia
,klient widzi jak jego potrawa jest przyrzadzana.

pozdrawiam spontan

1. Data: 2003-08-21 20:13:08

Od: "mikw" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "spontan" <e...@n...net> napisał w wiadomości
news:bi0prj$16j8$1@foka1.acn.pl...> Dolewa sie z regoly bialego wina, a samo
> [...]
kuchnia
> ,klient widzi jak jego potrawa jest przyrzadzana.

Spróbuj podpalić wino.....

mikw

1. Data: 2003-08-22 04:56:09

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

mikw <m...@p...onet.pl> wrote:

> Użytkownik "spontan" <e...@n...net> napisa" w wiadomości
> news:bi0prj$16j8$1@foka1.acn.pl...> Dolewa sie z regoly bialego wina, a samo
> podpalanie ma raczej efekt
> kuchnia

> Spróbuj podpalić wino.....

Jak sie je nalewa na goraca patelnie, to opary same sie moga zapalic.

Wladyslaw

suche ręce
Rośnięcie ciasta drożdżowego- pytanie.
falafel-groch czy ciecierzyca???