surowka z pora

1. Data: 2004-11-12 13:51:24

Temat: Re: surowka z pora
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 12 Nov 2004 13:54:56 +0100, Kresowiec
<i...@t...de> wrote:

>Ale Ty dziel po chrzescijansku i po Bozemu: wzdluz z zet z kropka.
>
>I.

Pewnie juz za pozno...i na o z kreska tez. Kapota. Galery i te
inne

Pierz, co mu sie podoba po bisurmansku. Chocby z nazwy ;)

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-11-12 14:35:56

Od: "Asiunia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kresowiec" <i...@t...de> napisal w wiadomosci

> Ale Ty dziel po chrzescijansku i po Bozemu: wzdluz z zet z kropka.

Wprawdzie za grosz nie rozumiem o co chodzi, ale ja moge dzielic po
chrzescijansku i muzulmansku po rowno, znaczysie :-)
A.

1. Data: 2004-11-12 14:37:57

Od: "Asiunia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim pomagaczom, przepisy wydrukowane, zakisla surowke z
ketchupem i musztarda oddam cysarzowi, wezme sie za Wasze przepisy,
wczesniej zapobiegliwie rugujac pieczarki, pomidory i papryke. A.

1. Data: 2004-11-12 21:34:39

Od: Paula <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asiunia wrote:
> Zrobilam wczoraj surowke z pora. Przepis zaczerpniety z Kuchni Polskiej byl
> totalnym niewypalem. Kwasne toto (ketchup, musztarda, sok z cytryny - tak
> stalo w przepisie), do tego pokrojony w talarki por. Byly jeszcze inne
> przepisy, ale z jablkiem (ktorego nie toleruje w zestawie warzywo-owoc) i
> wszedobylskie pieczarki, ktorych nie lubie. Moze ktos ma wyprobowany przepis
> na pora, ale bez dodatku jak wyzejoraz bez pomidora, kukurydzy, salaty
> zielonej, to wszystko u mnie jest niejadalne.

Sprawdzona żelazna sałatka:
pory w cienkie talarki, podzielić palcami na luźne krążki
sparzyć (znaczy, no, przelać wrzątkiem, a potem zimną wodą, coby ostygł.
Albo wystudzić, jak się nie spieszy.)
odsączyć dokładnie
pomieszać z w miarę drobno pokrojonym jajkiem/jajkami na twardo
solą, pieprzem i majonezem go.

Proporcje to 1 jajko na jednego średnio dużego pora.

pozdrawiam
Paula

1. Data: 2004-11-12 22:31:06

Od: "Netka" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja lubię bardzo taką surówkę :
por pokrojony w cienkie talarki, jabłko w kostkę, ogorek kiszony też w kostkę,
majonez, pieprz.Bardzo fajnie smakuje z rybą.

Pozdrawiam

Netka

1. Data: 2004-11-13 11:09:39

Od: "Madee" <madee@akwizytorom_dziekujemy_destrukcja.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

- por (pokroić w dość cienkie talarki, sparzyć na sitku wrzątkiem,
przelać zimną wodą)
- jajka na twardo (drobno pokroić lub potraktować "gilotynką")
- żółty ser (zetrzeć na drobnej tarce lub na jarzynowej)
- sól, pieprz do smaku
- majonez do sklejenia......
smacznego:)

Pozdrowienia
Magda

1. Data: 2004-11-13 13:19:49

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson schrieb:

> Pewnie juz za pozno...i na o z kreska tez. Kapota. Galery i te
> inne
>
> Pierz, co mu sie podoba po bisurmansku. Chocby z nazwy ;)
>
> K.T. - starannie opakowana

Galery Waszmoscianko to nic w porownaniu z pobytem moim za mlodu w
seraju, gdzie mnie tamtejsze hurysy malo miedzy soba nie rozerwaly,
dowiedziawszy sie, zem Sarmata najprawdziwszy, jako, ze ci Turkow mezow
nie raz pobiwszy, taka to slawe maja, ze im do boju skrzydla urastaja
takiej sily dajac, iz najbardziej bitne hordy janczarow w pyl rozbijaja.
Ledwiem z tamtad z zyciem uszedl i zdrowie jako takie zachowal gdyz
kazda jedna przekonac sie naocznie i cielesnie chciala, jak to w
zmaganiach milosnych skrzydla w sukurs przychodza i tak to od tych
rozkoszy ciaglych ortografia mnie sie popsowala.

do nozek padam i raczki caluje,

podstoli Kochanski

1. Data: 2004-11-13 13:32:29

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 13 Nov 2004 14:19:49 +0100, Kresowiec
<i...@t...de> wrote:

> [...]
>zmaganiach milosnych skrzydla w sukurs przychodza i tak to od tych
>rozkoszy ciaglych ortografia mnie sie popsowala.

Prawdziwe skrzydla (rozmiarow naturalnych) posiadam, chrusniak
jakis sie znajdzie. Choc to Ci te skrzydla pokaze, mam w albumie
foto ;))

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-11-13 14:18:54

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson schrieb:

> Prawdziwe skrzydla (rozmiarow naturalnych) posiadam, chrusniak
> jakis sie znajdzie. Choc to Ci te skrzydla pokaze, mam w albumie
> [...]

Biore butelke Himbeergeist'u i pedze do Ciebie!

I.

1. Data: 2004-11-13 14:26:08

Od: "A.L." <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kresowiec wrote:

> Biore butelke Himbeergeist'u i pedze do Ciebie!

Stara milosc nie rdzewieje :P.
Ania
Moje aukcje: http://tinyurl.com/4t9sc

zaczyn na chlebek watykański
ciasto filo
ciasteczka owsiane ale bez kakao?? jak??
Student zjeść - dobrze i średnio drogo.
nowotór i chemioterapia