swędzenie miejsc intymnyh a zielnina

41. Data: 2011-01-24 23:17:20

Temat: Re: swędzenie miejsc intymnyh a zielnina
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Jan 2011 23:34:52 +0100, kika napisał(a):

> ?
>
> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> Otóż to!
>
> Nie ma dzieci. Ma zaległości z podstawówki.

Żeby mieć z czegoś zaległości, trzeba w ogóle mieć możliwości poznawcze...
A tutaj jest tylko tupet i chęć zgrubnego dociosania rzeczywistosci do
swoich braków.

42. Data: 2011-01-25 07:17:47

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeczytaj PIERWSZE zdanie z w/w cytatów. Gdzie tam masz stwierdzenie, by
> dzieci nie pytać ???
> Piszę wyraźnie "powoływanie się na dzieci w dyskusjach....". Kto Ci
> zabrania dbać o dobro dziecka ? Ale co innego dbać, a co innego używać
> słowa "dzieci" jako ARGUMENTU, ......
I tu nie masz racji. Dzieci są argumentem i mogą być i jest to etyczne.
Jedziesz na wakacje , ciebie ciąnie do ciepłego kraju, żona zżędzi:
ale dzieci jeszcze małe, dla dzieci lepszy byłby wypoczynek w Muszynie.

__________

>... powszechnie wiadomo, że "dzieci", "dobro dziecka" są wartościami
>niepodważalnymi i te słowa praktycznie zamykają usta wszystkim.
Nie mam takiego podejścia do dzieci, nie pszemyślałam tego zdania,
może odpowiem za tydzień.
_____________

> W odniesieniu do Twojej ortografii - jeśli będzie dobra, to będzie dobra i
> dla dzieci i dla dorosłych.
Prawie prawda.
_____________

> Wznieś się więc ponad epitety, przysłowia, oklepane argumenty i staraj się
> przekonywać spokojnie i racjonalnie. Może Ci się kiedyś powiedzie ?
Część społeczeństwa - tak, da się pszekonać,
druga część z oślim uporem powie: "po moim trupie".

--
reforma.ortografi.w.interia.pl , zmiana na stronie:
w zakładce "inne" można znaleźć syntezator mowy

43. Data: 2011-01-25 07:19:32

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś może zapytać tej pani, czy ma własne dzieci? Mnie ignoruje :D

Nie mam dzieci, i dlatego mi właśnie pasuje podjąć temat reformy ortografi,
żaden belfer nie może bowiem mojemu dziecku z tej pszyczyny dokuczać.

44. Data: 2011-01-25 08:41:56

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> Jest pewne, że obecne reguły są złe,
> są zbyt trudne, zbyt niejednoznaczne, w istocie bez jednonelitej zasady.

Są trudne dla ciebie
Zarówno dla nie, jak i moich dzieci są jasne, spójne i niesprawiające
kłopotów. Kilka zasad i jeszcze mniej wyjątków. Tak trudno zakumać, że
po literce "P" piszemy RZ za wyjątkiem 4 wyrazów?

> Ale jak to zrobić, żeby było właściwie, jeszcze nie wiem,

Otóż to - nic nie wiesz, ale się wymądrzasz - w efekcie jesteś
posmiewiskiem.

> Jak kiedyś napisałam umysł ścisły rozwiązuje problemy,
> humanista nakazuje pogodzić sie z nimi.

Widać masz umysł niezidentyfikowany, bo w ani jednej ani w drugiej
kategorii sie nie mieścisz :(

> Miałam na myśli etykę i moralność,

O etyce też, niestety, nic nie wiesz.

E.

45. Data: 2011-01-25 08:43:28

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> Nie mam dzieci, i dlatego mi właśnie pasuje podjąć temat reformy ortografi,
> żaden belfer nie może bowiem mojemu dziecku z tej pszyczyny dokuczać.

I całe szczęście że nie masz.
Naraziłabyś je na straszliwe posmiewisko, wpajając swoje zasady "nowomowy"

E.

46. Data: 2011-01-25 15:47:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Jan 2011 08:19:32 +0100, Stokrotka napisał(a):

> pszyczyny

pżyczyny :/

47. Data: 2011-01-25 16:36:29

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

> I tu nie masz racji. Dzieci są argumentem i mogą być i jest to etyczne.
> Jedziesz na wakacje , ciebie ciąnie do ciepłego kraju, żona zżędzi:
> ale dzieci jeszcze małe, dla dzieci lepszy byłby wypoczynek w Muszynie.

Akurat ten przykład dowodzi mojej, a nie Twojej tezy. Tutaj nie ma żadnej
dyskusji i nikt nie używa dzieci jako argumentu przeciw współmałżonkowi. W
normalnej rodzinie (pomijam rodziny patologiczne lub rozbite) po prostu
oboje rodzice wybiorą wariant najodpowiedniejszy dla dzieci, a spełnienie
swoich marzeń odłożą na stosowniejszy czas. Gdyby o to wiedli spór,
posiłkując się dziećmi, to dopiero byłoby nieetyczne.
Nie wiem skąd u Ciebie obraz samolubnego mężczyzny i zrzędliwej kobiety, tak
postrzegasz wzor malżeństwa i rodzicielstwa ?
JBP

48. Data: 2011-01-25 18:58:21

Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

> Nie mam takiego podejścia do dzieci, nie pszemyślałam tego zdania,
> może odpowiem za tydzień.

Napisz coś, co pszemyślauaź.
To bencie ciekafe.

49. Data: 2011-01-25 19:00:37

Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mam dzieci

Cuszkórva sropić...

50. Data: 2011-01-25 19:03:19

Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żeby mieć z czegoś zaległości, trzeba w ogóle mieć możliwości poznawcze...

Może z tego powodu swędzą ją genitalia, a nie np. głowa?

Narośl na mostku....
podtruwanie
Niepłodność mężczyzn.
Po co badania kortyzol i ACTH