swędzenie miejsc intymnyh a zielnina

51. Data: 2011-01-25 19:05:01

Temat: Re: swędzenie miejsc intymnyh a zielnina
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Akurat ten przykład dowodzi mojej, a nie Twojej tezy. Tutaj nie ma żadnej
> dyskusji i nikt nie używa dzieci jako argumentu przeciw współmałżonkowi.
Nie rozumiem, tu własnie dobro dzieci, w skrucie dzieci są argumentem i to
istotnym.

--
reforma.ortografi.w.interia.pl , zmiana na stronie:
w zakładce "inne" można znaleźć syntezator mowy

52. Data: 2011-01-25 19:08:53

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>... powszechnie wiadomo, że "dzieci", "dobro dziecka" są wartościami
>niepodważalnymi i te słowa praktycznie zamykają usta wszystkim.
Pisałam, że odpiszę za tydzień udało się jeszcze dziś.
NIe: nie jest prawdą , że "powszehnie wiadomo..."
NIe: dzieci, dobro dziecka nie są wartościami niepodważalnymi.
Są wartościami stojącymi bardzo wysoko w hierarhi wartości, ale nie
najwyżej.
Nie: ten argument nikomu nie zamyka ust, dyskusje zwłaszcza o ortografi
dowodzą tego właśnie.

53. Data: 2011-01-25 19:09:50

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Naraziłabyś je na straszliwe posmiewisko, wpajając swoje zasady "nowomowy"

Nie na pośmiewisko, a na szykany.

54. Data: 2011-01-25 19:11:26

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Są trudne dla ciebie
> Zarówno dla nie, jak i moich dzieci są jasne, spójne i niesprawiające
> kłopotów. Kilka zasad i jeszcze mniej wyjątków. Tak trudno zakumać, że po
> literce "P" piszemy RZ za wyjątkiem 4 wyrazów?
Piszesz bzdury nie na temat, dyskusja tu dotyczyła ę i en oraz ę i em.
Bądź łaskawa odzywać się z sensem.

55. Data: 2011-01-25 20:10:49

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

> NIe: dzieci, dobro dziecka nie są wartościami niepodważalnymi.
> Są wartościami stojącymi bardzo wysoko w hierarhi wartości, ale nie
> najwyżej.

Ja się poddaję ;( Gdzie było napisane, że najwyżej ???
Niepodważalne, to niepodważalne. Takich niepodważalnych wartości jest więcej
niż tylko dzieci i są one wzajemnie NIEPORÓWNYWALNE. Nie ma między nimi
żadnej hierarchii, bo być nie może.
A Twoim zdaniem - co stoi najwyżej w hierachii wartości ?

JBP
(Ta dyskusja już dawno przekroczyła ramy wymienionych w adresie grup. Może
ktoś ma pomysł, co dalej... EOT ? )

56. Data: 2011-01-25 20:22:06

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja się poddaję ;( Gdzie było napisane, że najwyżej ???
> Niepodważalne, to niepodważalne.
Niepodważalne rozumiałam jako : żadna inna wartośc nie może podważyć tej
wartości w żadnej sytuacji, czyli, żadna inna wartość nie stoi wyżej.

___________

> [...]
>może.
> A Twoim zdaniem - co stoi najwyżej w hierachii wartości ?
NIe rozumiem, na pocżatku tego fragmentu piszesz, że wartości sa wzajemnie
nieporuwnywalne, a potem piszesz o hirarhi wartości. Hierarhia to
uszeregowanie,
czyli poruwnanie, możesz to wyjaśnić?

Co dla mnie stoi wyżej? Tak zwany zdrowy rozsądek,
jeśli zestawię zdrowie dzieci i życie czyjeś , nie raz wybiorę życie:
Akurat ostatnio był odcinek , zdaje się "Na dobre i na złe".
Tam facet- medyk zostawił dzieciaka na ulicy by komuś być może uratowac
życie.
Zestawił życie czyjeś i zdrowie dzieciaka, dzieciak się zgubił, guza nabił,
pszestraszył.
Źle zrobił, powinien pilnować dzieciaka, ale weźmy prostszą sytuację:
zostawia dzieciaka w zimnym aucie, dzieciak nabawi się na 100 % kataru,
ale on potrąconemu uratuje życie - dobże zrobi, mimo, że postawi życie ponad
zdrowie dziecka.

57. Data: 2011-01-25 20:40:35

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-25 21:10, JBP pisze:

> (Ta dyskusja już dawno przekroczyła ramy wymienionych w adresie grup.
> Może ktoś ma pomysł, co dalej... EOT ? )

Zawsze można puścić na psdzieci. Albo plonknąć ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

58. Data: 2011-01-26 07:27:02

Temat: Re: swędzenie miejsc intymnych a zielenina
Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czesław P." <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> Może z tego powodu swędzą ją genitalia, a nie np. głowa?

Obojętne, czy jest nastolatką czy osobą dorosłą, jeśli wymyśliła coś
genialnego, niech tym zainteresuje uniwersytety, fachowców, niech swoje
wynalazki opatentuje, a niech przestanie z uporem maniaczki męczyć grupy
dyskusyjne. Tutaj niczego nie osiągnie, ponieważ kucharze czy dietetycy
przeważnie słabo znają się na zawiłościach językowych. Poza tym nie mają
dojścia do normalizowania zasad. Niech podyskutuje z Miodkiem albo
Bralczykiem. To są dla niej odpowiedni partnerzy do męczenia. Może ich
przekona ...
jagr

59. Data: 2011-01-26 07:32:42

Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czesław P." <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> Może z tego powodu swędzą ją genitalia, a nie np. głowa?

Przecież napisała, że miejsc intymnych. Głowa to nie jest miejsce intymne.

60. Data: 2011-01-26 09:06:22

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> Piszesz bzdury nie na temat, dyskusja tu dotyczyła ę i en oraz ę i em.
> Bądź łaskawa odzywać się z sensem.

Aha - czyli z RZ już nie mamy problemu - ustalilaś reguły "nowomowy".
Teraz ę i en bedziesz ustalać?

E.

Narośl na mostku....
podtruwanie