swędzenie miejsc intymnyh a zielnina

31. Data: 2011-01-24 20:33:33

Temat: Re: swędzenie miejsc intymnyh a zielnina
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Jan 2011 20:27:54 +0100, JBP napisał(a):

> 2. Nie bezprawnie tylko prawnie - nauczanie języka polskiego (w tym
> ortografii) jest uregulowane odpowiednimi przepisami.

Otóż to!

32. Data: 2011-01-24 20:56:54

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

> W dyskuji dotyczącej istotnie dzieci,
> stosujesz zasadę dzieci i ryby głosu nie mają,
> a inaczej powiedziawszy: mordę w kubeł ,
> stary pryku, powiem ponownie bo do ciebie nie dotarło.

Wszystkich po kolei zamierzasz obarczać epitetem "starty pryku" ? Przedtem
Marka, teraz mnie. O, ja mam dodatkowo "mordę w kubeł". (Pomijam, że z nikim
o dzieciach nie zdarzyło mi się w usenecie dyskutować więc Twoje odniesienie
jest wyssane z palca.)
Mam nadzieję, że Twoje wymysły nie są skutkiem kompleksów, ani traumy
spowodowanej przeżyciami osobistymi, a jedynie pomyleniem miejsca i czasu.

JBP

33. Data: 2011-01-24 21:04:36

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystkich po kolei zamierzasz obarczać epitetem "starty pryku" ? Przedtem
> Marka, teraz mnie.
Sory myślałam , że to jedna osoba odpowiada i nie dotarło,
nie spojżałam na autora.

> O, ja mam dodatkowo "mordę w kubeł".
To wynika już z treści twego postu. Napisałeś by dzieci się nie pytać.
Jest wiele sutuacji gdy o coś nie należy pytać dzieci , pszynajmniej nie
używać poglądu dzieci, jako decyzyjnego.
Jednak czym innym jest dążenie do dobra dzieci, a czym innym pozwalanie im
na decyzję.

Tak więc powoływanie się na dzieci,
zwłaszcza na dobro dzieci nie jest niczym niewłaściwym, więcej
niewłaściwe jest widzenie tylko własnego końca nosa,
co pszysłowie określa:
osioł powiedział : po mojej śmierci trawa może nie rosnąć.

--
reforma.ortografi.w.interia.pl , zmiana na stronie:
w zakładce "inne" można znaleźć syntezator mowy

34. Data: 2011-01-24 21:25:08

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co pszysłowie określa:
> osioł powiedział : po mojej śmierci trawa może nie rosnąć.

Kobieto,
Przeczytaj PIERWSZE zdanie z w/w cytatów. Gdzie tam masz stwierdzenie, by
dzieci nie pytać ???
Piszę wyraźnie "powoływanie się na dzieci w dyskusjach....". Kto Ci
zabrania dbać o dobro dziecka ? Ale co innego dbać, a co innego używać słowa
"dzieci" jako ARGUMENTU, który ma uzasadnić dowolną wypowiedź i - de
facto - przeważyć w dyskusji na Twoją korzyść. Bo powszechnie wiadomo, że
"dzieci", "dobro dziecka" są wartościami niepodważalnymi i te słowa
praktycznie zamykają usta wszystkim.
W odniesieniu do Twojej ortografii - jeśli będzie dobra, to będzie dobra i
dla dzieci i dla dorosłych.
Wznieś się więc ponad epitety, przysłowia, oklepane argumenty i staraj się
przekonywać spokojnie i racjonalnie. Może Ci się kiedyś powiedzie ?
JBP

35. Data: 2011-01-24 21:50:35

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-24 22:04, Stokrotka pisze:

> [...]
> co pszysłowie określa:
> osioł powiedział : po mojej śmierci trawa może nie rosnąć.

Czy ktoś może zapytać tej pani, czy ma własne dzieci? Mnie ignoruje :D

--
Pozdrawiam - Aicha

36. Data: 2011-01-24 21:57:49

Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Jan 2011 19:45:58 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Może ty stary pryku,
> ale zmuszasz bezprawnie do swojego widzenia świata
> następne pokolenia - dzieci,
> a one na pewno wybrały by moja ortografię.

...i bezstresowe wychowanie również wybrałyby. Sądzę, że również wybrałyby
alkohol w szkole zamiast mleka. Jesteś pretendentką do noszenia gumy do
żucia na czole. Jeśli nie wiesz o czym piszę to zapraszam:

http://www.google.com/search?hl=pl&q=guma+do+%C5%BCu
cia+czo%C5%82o#sclient=psy&hl=pl&q=bezstresowe+wycho
wanie+guma+do+%C5%BCucia&aq=f&aqi=&aql=&oq=&pbx=1&fp
=d3dd8c8a61ac8db7

Swoim agresywnym brakiem tolerancji, impertynenckim epitetem a także
bzdurnym wnioskowaniem mojego wieku na podstawie tego co było dla mnie
czytelniejsze zniechęcasz do siebie. A szkoda - zanosiła się ciekawa
dyskusja.

Oby guma ciężką Ci nie była, pozdrawiam.

37. Data: 2011-01-24 22:05:59

Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Jan 2011 22:50:35 +0100, Aicha napisał(a):

> Czy ktoś może zapytać tej pani, czy ma własne dzieci? Mnie ignoruje :D

Chyba ta Pani posiada wyjątkowy talent do zniechęcania swoich rozmówców.
:-) Obawiam się, że wkrótce wszyscy będziemy ignorowani więc nie będzie
komu ojcem zostać :-D

38. Data: 2011-01-24 22:34:52

Od: "kika" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Mon, 24 Jan 2011 20:27:54 +0100, JBP napisał(a):

> 2. Nie bezprawnie tylko prawnie - nauczanie języka polskiego (w tym
> ortografii) jest uregulowane odpowiednimi przepisami.

Otóż to!

Nie ma dzieci. Ma zaległości z podstawówki.

39. Data: 2011-01-24 23:17:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Jan 2011 23:34:52 +0100, kika napisał(a):

> ?
>
> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> Otóż to!
>
> Nie ma dzieci. Ma zaległości z podstawówki.

Żeby mieć z czegoś zaległości, trzeba w ogóle mieć możliwości poznawcze...
A tutaj jest tylko tupet i chęć zgrubnego dociosania rzeczywistosci do
swoich braków.

40. Data: 2011-01-25 07:17:47

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Piszę wyraźnie "powoływanie się na dzieci w dyskusjach....". Kto Ci
> zabrania dbać o dobro dziecka ? Ale co innego dbać, a co innego używać
I tu nie masz racji. Dzieci są argumentem i mogą być i jest to etyczne.
Jedziesz na wakacje , ciebie ciąnie do ciepłego kraju, żona zżędzi:
ale dzieci jeszcze małe, dla dzieci lepszy byłby wypoczynek w Muszynie.

__________

>... powszechnie wiadomo, że "dzieci", "dobro dziecka" są wartościami
>niepodważalnymi i te słowa praktycznie zamykają usta wszystkim.
Nie mam takiego podejścia do dzieci, nie pszemyślałam tego zdania,
może odpowiem za tydzień.
_____________

> W odniesieniu do Twojej ortografii - jeśli będzie dobra, to będzie dobra i
> dla dzieci i dla dorosłych.
Prawie prawda.
_____________

> Wznieś się więc ponad epitety, przysłowia, oklepane argumenty i staraj się
> przekonywać spokojnie i racjonalnie. Może Ci się kiedyś powiedzie ?
Część społeczeństwa - tak, da się pszekonać,
druga część z oślim uporem powie: "po moim trupie".

--
reforma.ortografi.w.interia.pl , zmiana na stronie:
w zakładce "inne" można znaleźć syntezator mowy

Z czego piecze się chleb?
Spec od pieczenia chleba potrzebny
Zdrowe pieczywo...
Czy jest taki program....