swędzenie w uszach

1. Data: 2007-09-24 17:14:52

Temat: swędzenie w uszach
Od: madzia <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam pytanie, czy może ktoś ma podobne problemy ze swędzeniem w uszach?
Są to napady takiego swędzenia, że trudno wytrzymać.Skrobanie doprowadza
do ran w uszach. Wygląda to tak jakby mnie pogryzły komary /tak mogę to
określić/.Nie byłam z tym u lekarza, ale mam podejrzenie ze to na tle
alergicznym. Co zrobić? Może czymś smarować.
Pozdrawiam Madzia

2. Data: 2007-09-24 18:47:31

Temat: Re: swędzenie w uszach
Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Wrz, 19:14, madzia wrote:
> [...]
> Są to napady takiego swędzenia, że trudno wytrzymać.Skrobanie doprowadza
> do ran w uszach. Wygląda to tak jakby mnie pogryzły komary /tak mogę to

Nie bardzo sobie to mogę wyobrazić:/
Swędzą Cię małżowiny uszne czy ucho w środku?
Jak w środku, to może być zapalenie ucha środkowego - niektórzy nie
odczuwają bólu lecz swędzenie.

> Nie byłam z tym u lekarza, ale mam podejrzenie ze to na tle
> alergicznym. Co zrobić? Może czymś smarować.

Mówisz, że posiadanie słuchu to nie jest wielkie halo?

--
Pozdrawiam :)
JM

3. Data: 2007-09-26 17:38:14

Od: madzia <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

swędzą mnie uszy w środku tzn. dokąd sięgam palcem , ale nie aż tak
głęboko aby to był stan zapalny, Więc dalej nie wiem co to?

4. Data: 2007-09-26 18:16:18

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-09-26 19:38 madzia pięknie wystukał/a:
> swędzą mnie uszy w środku tzn. dokąd sięgam palcem , ale nie aż tak
> głęboko aby to był stan zapalny, Więc dalej nie wiem co to?

Przetrzyj spirytusem, umyj...

--
animka

5. Data: 2007-09-27 18:58:34

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

madzia pisze:
> swędzą mnie uszy w środku tzn. dokąd sięgam palcem , ale nie aż tak
> głęboko aby to był stan zapalny, Więc dalej nie wiem co to?

Może po prostu zebrało Ci się dużo woskowiny i zrobił się korek? Idź do
laryngologa, to Ci przeczyści. A jeśli nie to - to i tak idź, dowiesz
się o co chodzi.

Pozdrawiam
Ewa

6. Data: 2007-09-27 19:35:09

Od: "d852" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Może po prostu zebrało Ci się dużo woskowiny i zrobił się korek? Idź
> do laryngologa, to Ci przeczyści. A jeśli nie to - to i tak idź,
> dowiesz się o co chodzi.

Mam to samo. Serio. W jednym uchu tylko. Nie wiem co to, bo laryngolog
nic nie stwierdził. Uszy mam czyste. Ale czasem takim wacikiem to sobie
mało dziury nie zrobię. Dziwna sprawa. Na razie to olewam, bo pojawia
się i znika. Nic innego się nie robi. Żadne krosty czy inny badziew.

7. Data: 2007-09-27 20:00:36

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

d852 pisze:

> [...]
> mało dziury nie zrobię. Dziwna sprawa. Na razie to olewam, bo pojawia
> się i znika. Nic innego się nie robi. Żadne krosty czy inny badziew.

Znam to. Moim skromnym zdaniem z doświadczenia - im mniej grzebiesz w
uchu, tym mniej sędzi :-).

Pozdrawiam
Ewa

8. Data: 2007-09-27 20:19:38

Od: "d852" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Znam to. Moim skromnym zdaniem z doświadczenia - im mniej grzebiesz w
> uchu, tym mniej sędzi :-).

No ale to by swędziało od razu, albo dajmy na to kilka godzin później a
nie np. pod koniec następnego dnia.
To coś bardziej z archiwum X być musi IMHO.

9. Data: 2007-09-27 20:44:25

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

d852 pisze:

> No ale to by swędziało od razu, albo dajmy na to kilka godzin później a
> nie np. pod koniec następnego dnia.
> To coś bardziej z archiwum X być musi IMHO.

A zaobserwowałeś też czarne plamy przesuwające się po białkach oczu? ;-)

Ewa

10. Data: 2007-09-28 08:25:04

Od: "d852" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> A zaobserwowałeś też czarne plamy przesuwające się po białkach oczu?
> ;-)

Nie. Poważnie pisałem.

kserostomia?
przeczulica po operacji
Homony tarczycowe
TSH u dziecka
Czemu na tej grupie jest tak malo postów?