szukam kliniki

1. Data: 2001-02-25 22:13:36

Temat: szukam kliniki
Od: "vladip" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Zostałem poproszony o pomoc w wyszukaniu kliniki gdzie można zoperować
skrzywioną przegrodę nosową ( przeszkadza w swobodnym oddychaniu)
klinika może być prywatna (płatna ) o wysokim standarcie pokoje 2 os . itd.
itp.
czy ktoś może mi podać jakieś namiary ( najlepiej w Polsce centralnej)
z góry dziękuję
Grzegorz

2. Data: 2001-02-26 10:28:35

Temat: Re: szukam kliniki
Od: "Maria Sieklucka-Kaźmirowska" <m...@s...capital.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
itd.
> itp.
> czy ktoś może mi podać jakieś namiary ( najlepiej w Polsce centralnej)
W Warszawie przy ul. Wawelskiej/Skłodowskiej jest prywatna klinika, gdzie
takie operacje wykonują. Rok temu taki zabieg przechodziła moja
siostrzenica, warunki super. Jeżeli będą Cię interesowały szczegóły napisz
na priva, a wtedy wypytam dokładnie moją siostrę o szczegóły.

Marysia

Signopam-a może coś w zamian-pytanie do lekarzy.
citrosept
Prosze o pomoc w diagnozie
Magazyn E-Kurier - pierwszy numer
jakies nowe leki -profilaktyka migrenowa???