szybka kolacja

1. Data: 2001-01-14 10:25:16

Temat: szybka kolacja
Od: "Mariuszu" <m...@c...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze ktos podac, przepis na szybka kolacje pikantna i ze skladnikow, ktore
zawsze sa w domu.
A moze ktos experymentowal i wyszlo dobre danie, chetnie wyprobuje

1. Data: 2001-01-14 16:11:50

Temat: Re: szybka kolacja
Od: "Robert" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

szybki omlet składniki jajko cebula sól pieprz musztarda ketchup . Jajko
wpij do szklanki pokrój drobno cebulę dodaj sól do smaku i dodaj troszkę
bułki tartej gdzieś pół małej łyżeczki pieprz i wszystko wymieszaj . potem
wylej na patelmię i smaż z obu stron . Chleb posmaruj musztardą i ketchupem
włóż omtet i przykryj drugą kromką.

1. Data: 2001-01-14 16:16:17

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mariuszu <m...@c...univ.gda.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:93rumh$3ue$...@n...tpi.pl...
> Moze ktos podac, przepis na szybka kolacje pikantna i ze skladnikow, ktore
> zawsze sa w domu.
> A moze ktos experymentowal i wyszlo dobre danie, chetnie wyprobuje

a co zawsze w domu? bo moze to byc salatka makaronowa z groszkiem i
pieczarkami, albo kuskus z serkiem tofu i zielonoma pietruszka
albo np. por zapiekany pod beszamelem
wszystko oczywiscie na ostro po dodaniu ostrych przypraw [biauy pieprz, albo
chili] w zaleznosci od uznania
a moze poprostu grzanki czosnkowe?:)
to zalez kto przychodzi na kolacje oczywiscie
bo na szybko to jeszcze mozna zwykla pizze zrobic
pozdry
Monika

1. Data: 2001-01-14 21:24:11

Od: Slawomir Szczyrba <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

INN podsunął mi oto list od osoby podpisującej się "Mariuszu":
> Moze ktos podac, przepis na szybka kolacje pikantna i ze skladnikow, ktore
> zawsze sa w domu.
> A moze ktos experymentowal i wyszlo dobre danie, chetnie wyprobuje

Wyniki eksperymentów :
Dowolna padlina z lodówki, cebula, trochę boczku jeśli jest - w kostkę
i do rondelka. Jak się podsmazy, dodać paprykę (ze słoika, też pokrojoną
w kostkę) i cokolwiek co znajdziesz zbędnego a pasującego do całości :)
Przyprawy w zależności od smaku i upodobań.
Na koniec dodaj pomidor lub zalej całość keczupem. Trochę poduś.
Wrzuć na ryż.

Sławek
--
________
_/ __/ __/ Jestem zegarem -- mam wskazówki od psychiatry.

1. Data: 2001-01-15 00:58:17

Od: B...@s...mimuw.edu.pl.no.spam (Bart Ogryczak) szukaj wiadomości tego autora

On 14 Jan 2001 21:24:11 GMT, citizen Slawomir Szczyrba testified:
> [...]
> Przyprawy w zależności od smaku i upodobań.
> Na koniec dodaj pomidor lub zalej całość keczupem. Trochę poduś.

Zamiast papryki i keczupu, słoik lecza produkcji Urbanka.
Ostre albo z grzybami, bo łagodne jest, IMHO, takie sobie.
A potem, na ryż. Albo na kluchy i posypać parmezanem.

Albo bierzesz wczorajsze kartofle, siekasz na plasterki, mieszasz z
wyżej wymienioną padliną podsmażoną z boczkiem i cebulą. Potem bierzesz
jajco albo dwa, mieszasz z jogurtem (albo śmietaną 30% jak ktoś na diecie
optymalnej ;->), do tego utarty ser (np. mozarella, ale ja wole jakiś
ostrzejszy). Po wymieszaniu polewasz tym te kartofle z padliną.
I całość do pieca na 2h. Też dobre i można potem przez tydzień odgrzewać :-)
Jeśli chodzi o czas przyrządania to szybkie, bo w czasie jak się piecze,
można sobie grać w Quaka albo czytać newsy. Ale jak trzeba szybko mieć
efekt, się niestety nie nadaje.

bart
--
"Łatwiej uciec przed gniewem ajatollaha niż przed miłością mamusi" - S.Rushdie
bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/

1. Data: 2001-01-16 21:14:51

Od: k...@b...gnet.pl (Mała) szukaj wiadomości tego autora

> Moze ktos podac, przepis na szybka kolacje pikantna i ze skladnikow, ktore
> zawsze sa w domu.
> A moze ktos experymentowal i wyszlo dobre danie, chetnie wyprobuje

Moja kolezanka takie cudo robi, no ale do tego pewne podstawowe skladniki sa
potrzebne. Mianowicie jakies smazone/pieczone mieso z obiadu, ew. kielbasa.
Ale nie koniecznie. Potem obowiazkowo papryka, najlepiej roznokolorowa i
cebula. I wszelkiego rodzaju starte, lub drobno pokrojone warzywa. Np.
marchew, pietruszka, seler, groszek, kukurydza. Duzo i kolorowo. Warzywa
podsmazamy. Jedynie papryke i cebule podsmazamy osobno. Potem dusimy razem.
Na koniec do szkalnego naczynia kladziemy mieso i przykrywamy warzywami i
zapiekamy w piekarniku. Podstawowa przyprawa jest chili. Reszta zalezy od
gustu. Pyszne z ryzem, ale rownie dobre z chlebkiem.

Mała

--
Prezentacja oferty i sprzedaz produktow Twojej firmy w Centrum e-biznesu
teraz za niecala zlotowke dziennie!

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

wyrabianie ciasta-dlaczego sie klei?