tanie AGD?

1. Data: 2003-06-27 09:31:41

Temat: Re: tanie AGD?
Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

> [...]
> gazowej, piekarnika, kuchenki mikrofalowej oraz okapu i zlewozmywaka, z
> zastrzeżeniem, że ma to być sprzęt dobrych firm. Dostałem wyszczególnienie i
> nie wiem specjalnie, co o tym sądzić. Ceny faktycznie wydają się ok, jednak
> nie mogę wygooglac alterantywnych cen dla tego sprzetu - czyżby mieli jakieś
> stare, nieaktualne modele, i stąd jest tanio? A moze to wcale nie jest
> tanio?
>
> W razie czego służę kontaktem z podobnie działającą firma, w której kupiłem
> baterie Grohe - mają wszytskie modele, dostarczają towar do domu, a ceny ok.

Jak najbardziej polecam korzystanie z rzetelnych firm oferujacych nizsze ceny
niz rynkowi potentaci.
Ja sam znalazlem na Allegro 2 miesiace temu firme, ktora oferuje nowiutki
sprzet AGD przynajmniej 15-20% taniej niz u producenta, w Media Markcie czy
gdziekolwiek indziej.
Kupilem od nich najnowsza kuchenke gazowo-elektryczna do zabudowy firmy Ariston
(seria Diamond). Normalnie kosztowala 3100 zl, producent robil wowczas promocje
na 2500 zl, ja kupilem u tej firmy z Allegro za 2200. Zaoszczedzilem 900 zl od
ceny katalogowej. Za przesylke firma kurierska dawalem bodajze 40 zl, placilem
calosc przy odbiorze dopiero po rozpakowaniu i obejrzeniu sprzetu. Cala
transakcja zostala rozegrana bardzo szybko, a czlowiek ktory mnie obslugiwal
znal sie na oferowanym sprzecie.
Jak tylko bede mial troche kasy, kupuje u nich rowniez okap (tez Aristona z
serii Diamond).
Oto link na wszystkie aukcje tej firmy na Allegro (spory wybor sprzetu) - po
wejsciu w dowolna z nich mozna znalezc ich adresy mailowe i numery telefonow:
6710

PS. Moze to wszystko brzmialo jak kryptoreklama, ale naprawde bylem zadowolony
z ich uslug i uwazam ze takich ludzi nalezy promowac.

Pozdrawiam
Demandred

1. Data: 2003-06-27 18:51:21

Od: "Kali" <m...@s...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I ja tak czynię. To jedyna rozsądna droga, choć czasami czasochłonna...
Ale
> chociaż, jak widzisz, mi udało się kupić tę samą baterię trochę taniej niż
> Tobie - żadne to zwycięstwo przy Twoich osiągach przy zakupie kuchni czy
> lodówki, o których wspomniałeś. Cen, które wymieniłeś, po prostu
> PO-WA-LA-JĄ.
> Dlatego może jeszcze jakiś link podrzucisz... Miej serce :-)
> Tym bardziej, że ten już podrzucony, jak sam stwierdzasz, nie działa...
>
> Z góry dzięki.
> Pozdrawiam serdecznie.
>
> ninja

Niestety. Korzystałem z ww. linku (wtedy jeszcze działał), a ostatnio
szukając zmywarki posiłkowałem się http://www.google.com.pl i stronami
producentów.
Faktycznie jest to praco i czasochłonne, ale warto.

Przy lodówce (od tego zbiegiem okoliczności się zaczęło) miałem dodatkowo
szczęście bo:
1. Szukałem oczywiście w hipermarketach ze sprzętem. Zmęczeni ja, żonka i
kierowca już mieliśmy wracać do domu spod ETC, ale zauważyliśmy napis AGD na
małym sklepiku nieopodal. Ja nie chciałem tam iść, ale żonka chciała. No to
poszliśmy.
2. I tak, lodówka była nowszym modelem niż ta co polecił mi pan od zabudowy
kuchni. Po prostu tamtej nie było, ale była ta. Była na tyle nowa, że u
producenta na stronie nie było, więc aby sprawdzić czy to nie lipa
zadzwoniłem do producenta i wypytałem czy toto istnieje, czy klasa
energetyczna jest A i jaka jest cena sugerowana (2800). Usłyszawszy to, nie
zastanawiałem się i kupiłem. I od tej pory resztę sprzętu tak kupowałem, z
tym, że sprawdzałem w kilku tego typu sklepach, bo ceny nieznacznie się
różnią.

Kali

1. Data: 2003-06-28 20:33:13

Temat: Re: tanie AGD? - reaktywacja
Od: "Kali" <m...@s...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
wiadomości news:bdh1hc$2s3$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Kasia A." <k...@g...pl.usun_to> napisał w wiadomości
> bardzo
>
> Adres faktycznie podobny, ale ceny rowniez, o ile modele sie pokrywaja. Bo
> wybor to w tym sklepie niewielki i mam wrazenie ze jakies same stare
modele.
> Poza tym ceny i tak nie sa niskie :(

A jak można opierać opinie na wrażeniu. Polecam fakty...

Kali

1. Data: 2003-06-29 06:47:23

Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kali <m...@s...gda.pl> wrote:

> A jak można opierać opinie na wrażeniu. Polecam fakty...

Na jakim wrażeniu? Kupowaliśmy 2 miesiące temu sprzęt, więc patrzeliśmy za
najniższymi cenami. Z drugiej strony - widzę, że większość kupujących sprzęt
w agdrtv.com kupuje rzeczy, które kosztują grube tysiące złotych. My
chcieliśmy kupić rzeczy w miarę tanie, dobre i trwałe. I wierz mi, że
agdrtv.com był na końcu listy jeśli chodzi o konkurencyjność cenową.

--
Przemysław Maciuszko

1. Data: 2003-07-04 22:55:38

Od: "Marudzik" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kupilam w www.agdrtv.com cale wyposazenie kuchni (sprzety Amici do
zabudowy: chlodz-zamr, zmywarka, piekarnik z plyta ceramiczna i okap
kominowy). Ceny byly nizsze od katalogowych o ponad 20% (jesli dobrze
pamietam to nawet 22%), co oznaczalo oszczednosc 1400 PLN. Wczesniej
odwiedzilam pare sklepow oraz wyslalam maile z lista modeli do sklepow
internetowych i nie tylko, otrzymalam oferty i ta byla najlepsza. Male
sklepiki oferowaly rabat ok. 10%, duze markety sprzedawaly po cenach
katalogowych.
Marudzik

Plytki PCV
malowanie mebli kuchennych