tanie AGD?

1. Data: 2003-06-26 10:58:45

Temat: tanie AGD?
Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wlasnie zabieram sie do wyposażenia kuchni, szukam więc tanich i
kompleksowych rozwiązań. Znalazłem w necie firmę, podobnie jak ja - z
Warszawy, oferującą, jak to okreslają "wszystko taniej o ok. 20%).
Poprosiłem o przykładowe ceny taniego sprzętu AGD do zabudowy - kuchni
gazowej, piekarnika, kuchenki mikrofalowej oraz okapu i zlewozmywaka, z
zastrzeżeniem, że ma to być sprzęt dobrych firm. Dostałem wyszczególnienie i
nie wiem specjalnie, co o tym sądzić. Ceny faktycznie wydają się ok, jednak
nie mogę wygooglac alterantywnych cen dla tego sprzetu - czyżby mieli jakieś
stare, nieaktualne modele, i stąd jest tanio? A moze to wcale nie jest
tanio?

W razie czego służę kontaktem z podobnie działającą firma, w której kupiłem
baterie Grohe - mają wszytskie modele, dostarczają towar do domu, a ceny ok.
20 - 30% niższe niż w Castoramach itp.

Pozdrawiam.

ninja

1. Data: 2003-06-26 11:21:54

Temat: Re: tanie AGD?
Od: "Chopek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ninja" pyta:
> A moze to wcale nie jest tanio?

A skąd niby mamy wiedzieć czy to tanio czy drogo? I jak mamy Ci pomóc, jeśli
nawet przykładów modeli i cen nie podałeś.

> W razie czego służę kontaktem z podobnie działającą firma, w której
kupiłem
> baterie Grohe

Czy mamy rozumieć, że jeśli nikt nie odpowie na Twoje pytanie, to Ty nie
podzielisz się swoimi kontaktami i doświadczeniami? Jeśli nie mam racji to
dawaj ten namiar a nie ściemniaj :-))

Pozdrawiam, Chopek

Ps. Jak powiecie gdzie są tanie gwoździe to powiem Wam gdzie tanio kupić
młotek :-))

1. Data: 2003-06-26 11:22:33

Temat: tanie AGD? - reaktywacja
Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście typowa akcja w moim stylu - zapomniałem o najważnieszym: o
cenach:-)
Juz naprawiam swój błąd - oto oferta tej firmy:

Przesyłam Panu ofertę na sprzęt do zabudowy:
a.. WHIRPOOL - Piekarnik + płyta gazowa (AKP366X + 280/01X) 1 749,00
PLN

a.. ELECTROLUX
Piekarnik EOB3610X 1 279,00 PLN
Płyta gazowa NHG686X-P 799,00 PLN
Okap EFC650X 60cm 1 039,00 PLN
a.. BOSCH
Piekarnik + płyta gazowa (HEV2451EU + NPD615DEU) 1 962,00 PLN
Piekarnik + płyta gazowa (HEV2452EU + NPD615CEU) 1 549,00 PLN (super
cena!)
Okap kominowy 60cm DKE635A 649,00
PLN
Okap kominowy 60cm DKE645H 1 059,00
PLN
a.. SMEG - Piekarnik + płyta gazowa (SR34ASX + SE380) 1 720,00 PLN

a.. FRANKE - zlewozmywak DARIA, nakładany 1200x1600 269,00 PLN

a.. FABER - okap SYNTHESIS 60cm
579,00 PLN

a.. Kuchenki mikrofalowe:
SIEMENS HF17026 biała 1 379,00 PLN
SIEMENS HF17055 stalowa 1 859,00 PLN
BOSCH HMT8955 stalowa 2 099,00 PLN
WHIRPOOL AMW460X stalowa 1 139,00 PLN

1. Data: 2003-06-26 16:25:38

Temat: Re: tanie AGD? - reaktywacja
Od: "Ela" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ceny sa rzeczywiscie calkiem, calkiem. Przebijaja nawet mojego faworyta
www.agdrtv.com.pl. O sklepiku na www slyszalam juz bardzo duzo dobrego i
dlatego chyba sie na nich zdecyduje. Nie wiem jak ta twoja firma. Zrobilas
wywiad srodowiskowy? Jezeli bedziesz miala na ich temat pochlebne wiesci to
nie wachalbym sie- w Wawie taniej nie znajdziesz.

1. Data: 2003-06-26 17:39:25

Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podzielisz się swoimi kontaktami i doświadczeniami? Jeśli nie mam racji to

Nie ma sprawy - pisząc, że "w razie czego służę kontaktem", miałem na myśli
to, że służę nim w przypadku, gdy ktoś się tym zainteresuje.
To jest hurtownia z Tarnobrzega, mozna pisac do nich na mejla: s...@w...pl

Do Warszawy dowieźli mi zamówienie za darmo, choć najpierw transport miał
kosztować 100 zł. Niestety, spóźnili się z realizacją zamówienia 2 dni i z
własnej inicjatywy przywieźli za darmo. Miło.
Poniżej przykładowe ceny (juz z VAT):

bateria wannowa Eurosmart 236,06 zł
bateria natryskowa Eurosmart 202,12 zł
bateria kuchenna kludi mix z wyciąganą słuchawką 549,98 zł

Natomiast oczekuję dalszych komentarzy odnośnie tego sklepu AGD (to jest
firma z Bartyckiej, oferująca swoje produkty także w Internecie) wydaje mi
się, że mają jakieś stare modele, bo nawet na stronach producentów nie
mogłem znaleźć tych produktów.

Serwer miał jakąś awarię i nie udało mi się wysłać wiadomości. W tym czasie
zadzwoniłem do Media Markt i okazało się, że te produkty to nowe modele,
kilku z nich nawet nie było jeszcze w sklepach. Są tańsze od oferowanych
przez Media Markt o jakieś 130 - 150 zł.

Tylko co myśleć o cenach w Media Markt? :-)

Pozdrawiam serdecznie.

Konrad aka ninja.

1. Data: 2003-06-26 19:47:46

Od: "Kali" <m...@s...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bateria kuchenna kludi mix z wyciąganą słuchawką 549,98 zł
Ja kupiłem za 593,20 zł

Wg. mnie sprzętu nie należy kupować w Hipermarketach. Po pierwsze niczego
się nie utarguje, po drugie mały wybór, po trzecie marnie fachowa obsługa.
Ja korzystam z internetu, aby wyszukać to czego mi trzeba (np.:
http://to.czy.to - chwilowo nieczynny :-(( ).
Potem obdzwaniam 4 upatrzone sklepiki, w których zawsze jest taniej i to
dużo.
Pytam na kiedy i po ile, i dokonuję zakupu. Zaoszczędziłem tak rok temu 1500
zł na:

Kuchni (Gorenje: Pininfarina do zabudowy + płyta grzejna) - 300 zł
Lodówce (Electrolux: ERN2920) - 500 zł
Okapie (Electrolux: EFC639X) - 200 zł
Mikrofali (Whirlpool: Max18) - 100 zł
Zmywarce (Siemens: SF64A660) - 400 zł

Kali

1. Data: 2003-06-26 20:59:39

Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kali" <m...@s...gda.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dużo.
> Pytam na kiedy i po ile, i dokonuję zakupu.

I ja tak czynię. To jedyna rozsądna droga, choć czasami czasochłonna... Ale
chociaż, jak widzisz, mi udało się kupić tę samą baterię trochę taniej niż
Tobie - żadne to zwycięstwo przy Twoich osiągach przy zakupie kuchni czy
lodówki, o których wspomniałeś. Cen, które wymieniłeś, po prostu
PO-WA-LA-JĄ.
Dlatego może jeszcze jakiś link podrzucisz... Miej serce :-)
Tym bardziej, że ten już podrzucony, jak sam stwierdzasz, nie działa...

Z góry dzięki.
Pozdrawiam serdecznie.

ninja

1. Data: 2003-06-27 06:46:06

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> Ceny sa rzeczywiscie calkiem, calkiem. Przebijaja nawet mojego faworyta
> www.agdrtv.com.pl. O sklepiku na www slyszalam juz bardzo duzo dobrego i

A mnie nadal zastanawia dlaczego ludzie tak zachwalaja ten sklep
www.agdrtv.com.pl
Przeciez tan naprawde NIE_JEST_TANIO.
W pierwszym lepszym MM w Warszawie mozna dostac tanszy sprzet i to czasem o
kilka setek, niz w tym sklepie. Dotego jeszcze rabat mozna wytargowac.
naprawde nie rozumiem skad zachwyty nad tym sklepem.
Moze ktos wyjasni?

mag.

1. Data: 2003-06-27 07:58:56

Od: "Kasia A." <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
wiadomości news:bdgp6v$86t$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> kilka setek, niz w tym sklepie. Dotego jeszcze rabat mozna wytargowac.
> naprawde nie rozumiem skad zachwyty nad tym sklepem.

A może to chodzi o www.agdrtv.com? Tam jest faktycznie taniej a adres bardzo
podobny.

Kasia

1. Data: 2003-06-27 09:08:12

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia A." <k...@g...pl.usun_to> napisał w wiadomości
> A może to chodzi o www.agdrtv.com? Tam jest faktycznie taniej a adres
bardzo
> podobny.

Adres faktycznie podobny, ale ceny rowniez, o ile modele sie pokrywaja. Bo
wybor to w tym sklepie niewielki i mam wrazenie ze jakies same stare modele.
Poza tym ceny i tak nie sa niskie :(

mag.

Plytki PCV
malowanie mebli kuchennych