Re: tanie AGD?

From: "ninja" <f...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: tanie AGD?
Date: Thu, 26 Jun 2003 19:39:25 +0200

>W razie czego służę kontaktem z podobnie działającą firma, w której
> kupiłem
>
> Czy mamy rozumieć, że jeśli nikt nie odpowie na Twoje pytanie, to Ty nie
> podzielisz się swoimi kontaktami i doświadczeniami? Jeśli nie mam racji to
> dawaj ten namiar a nie ściemniaj :-))

Nie ma sprawy - pisząc, że "w razie czego służę kontaktem", miałem na myśli
to, że służę nim w przypadku, gdy ktoś się tym zainteresuje.
To jest hurtownia z Tarnobrzega, mozna pisac do nich na mejla: s...@w...pl

Do Warszawy dowieźli mi zamówienie za darmo, choć najpierw transport miał
kosztować 100 zł. Niestety, spóźnili się z realizacją zamówienia 2 dni i z
własnej inicjatywy przywieźli za darmo. Miło.
Poniżej przykładowe ceny (juz z VAT):

bateria wannowa Eurosmart 236,06 zł
bateria natryskowa Eurosmart 202,12 zł
bateria kuchenna kludi mix z wyciąganą słuchawką 549,98 zł

Natomiast oczekuję dalszych komentarzy odnośnie tego sklepu AGD (to jest
firma z Bartyckiej, oferująca swoje produkty także w Internecie) wydaje mi
się, że mają jakieś stare modele, bo nawet na stronach producentów nie
mogłem znaleźć tych produktów.

Serwer miał jakąś awarię i nie udało mi się wysłać wiadomości. W tym czasie
zadzwoniłem do Media Markt i okazało się, że te produkty to nowe modele,
kilku z nich nawet nie było jeszcze w sklepach. Są tańsze od oferowanych
przez Media Markt o jakieś 130 - 150 zł.

Tylko co myśleć o cenach w Media Markt? :-)

Pozdrawiam serdecznie.

Konrad aka ninja.