tapeta z włókna szklanego?

1. Data: 2004-06-26 15:48:53

Temat: tapeta z włókna szklanego?
Od: "Wito" <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ,

czy ktoś kładł taką tapetę, ajk się to kładzie, czy można stosować np, w
kuchni?
Wydaje się dostyć sztywna. Jak wyrabiać wselkie zakręty?

Wito

1. Data: 2004-06-26 18:10:54

Temat: Re: tapeta z włókna szklanego?
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26.06.2004 17:48, Użytkownik Wito napisał:

> czy ktoś kładł taką tapetę, ajk się to kładzie

Kładzie się na specjalny klej - ja akurat używałem Metylan Spezial -
sprawdź http://www.henkel-kleje.pl/, zgodnie z opisem możesz używać
jeszcze Metylan Supra i Metylan Instant.

Przyklejałem na płycie wiórowej laminowanej - bo służy to u mnie za
drzwi do szafy wnękowej. Uważam, że kładło się dobrze mimo niezbyt
sprzyjącego podłoża.

> czy można stosować np, w
> kuchni?
Tu istotna jest dobra farba - tzn. co najmniej zmywalna a może i
szorowalna w zależności od Twoich zapatrywać na intensywność plamienia
(czytaj: czy masz dzieci czy też nie :-) ) Wałkiem malowało mi się super
- użyłem Duluxa z mieszalnika bodaj Vinyl Soft Sheen - uważam, że b.
dobra i wydajna farba.

> Wydaje się dostyć sztywna.
Po posmarowaniu klejem jest to sporo miękciejsze.

> Jak wyrabiać wselkie zakręty?
Kleiłem "po płaskim" więc nie wiem ale myślę, że nie będzie problemu.

Ja kleiłem zwykły drobno pleciony "worek" ale są też tłoczone we wzory -
nie wiem jak to się zachowa przy zaginaniu i naciąganiu. Może ktoś inny
się wypowie.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński; w...@N...net

NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZYŁĄCZ SIĘ DO PROTESTU
Szczegóły: http://www.ffii.org.pl

mydło malarskie, mydło techniczne
gruz asfaltowy..prosze o rade..
mieszkanie w TBS