test wekslera

1. Data: 2004-03-03 15:33:52

Temat: Re: test wekslera
Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elgar" <e...@b...pl> napisał w wiadomości
news:hm3o7l7eb9cm$.12hgw928bljbg$.dlg@40tude.net...

> no nie... po co takie po-chop-ne sądy...

buuuuuu, nie dałeś się sprowokować i awantury nie będzie :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2004-03-03 15:40:45

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

elgar:
> [...]

"Wyglad" to nie to samo co "niejako 'wyglad'". :)

BTW imidrz mozna bardzo ladnie uksztaltowac - o
to mi chodzilo w tym watku. ;)

PS: alez ~uwaznie czytasz moje posty! Jestem pod
wrazeniem elgarze. ;D
Niemalze nawet ~czuje Twoj "natarczywy wzrok". ;))))

Czarek

1. Data: 2004-03-03 15:42:25

Od: elgar <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 3 Mar 2004 16:33:52 +0100, Przemysław Dębski wrote in
<c24u0q$2115$1@mamut.aster.pl>:

> buuuuuu, nie dałeś się sprowokować i awantury nie będzie :)
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

sęp :)

elgar

1. Data: 2004-03-03 15:47:07

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

elgar:
> nie, no, czuj się swobodnie :-)))

OK, dzieki. :))

Co ja bym bez Ciebie zrobil. ;)

Czarek

1. Data: 2004-03-03 15:48:18

Od: elgar <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 3 Mar 2004 16:40:45 +0100, cbnet wrote in
<c24ua2$qa0$1@news.onet.pl>:
> "Wyglad" to nie to samo co "niejako 'wyglad'". :)
>
> BTW imidrz mozna bardzo ladnie uksztaltowac - o
> to mi chodzilo w tym watku. ;)

ano

> PS: alez ~uwaznie czytasz moje posty! Jestem pod
> wrazeniem elgarze. ;D

tak wymachiwałeś tą reinkarnacją, że trudno było nie zauważyć ;-)

> Niemalze nawet ~czuje Twoj "natarczywy wzrok". ;))))
>
> Czarek

nie, no, czuj się swobodnie :-)))

elgar

1. Data: 2004-03-03 15:59:55

Od: "vonBraun" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarek
napisał m.in.:

> Reasumujac: nie demonizujmy roli testow dla skutecznosci
> strategii doboru/selekcji optymalnych pracownikow w firmach.
> Tam gdzie pracuja fachowcy, ktorym pozostawia sie
> decydujacy glos w trakcie selekcji nie ma _w_praktyce_
> szans na pudlo. :)
Mhm.
Są uszkodzenia mózgu, które nie dają żadnych objawów
w standardowych testach funkcji poznawczych i inteligencji
a mimo to osoba po wyjściu ze szpitala i powrocie
do swojego interesu zaczyna sobie źle radzić. Przyczyną
może być przerwanie połączeń między amygdala
a korą przedczołową, w rezultacie czego, człowiek
traci możliwość oceny ryzyka na jakie jest narażony.
W efekcie zaczyna się kierować tym co może zyskać,
nie biorąc pod uwagę tego, co może stracić
(sterująca rola emocji pozytywnych zostaje zachowana,
znika regulacyjna rola emocji negatywnych).
Podobne mechanizmy mogą brać udział w kształtowaniu
niektórych zachowań przestępczych czy uzależnieniach
- np. od hazardu (Osoba taka jest przeciwieństwem pacjenta
z tzw. "nerwicą lękową".)
Pacjenci tego rodzaju mimo wysokich wyników testowych,
zaskakująco łatwo angażują się w przedsięwzięcia
które są niepewne i ryzykowne, w efekcie ponosząc fiasko.
To jeden z wielu
przykładów ograniczeń skal takich jak WAIS-R/PL
/taki z mojej działki/
Inaczej mówiąc - niektóre, ważne z punktu widzenia
przystosowania funkcje poznawczo-emocjonalne trudno jest
czymś uchwycić/zmierzyć
(nawiasem:w opisywanym przeze mnie przykładzie udało się
taką próbę wykombinować)

> BTW2 tak se 'mysle' ze imbecyla ktory jakims cudem w tescie
> 'wyczesal' IQ powiedzmy 135 to rozpoznalbym chyba po 3-ch
> pytaniach - co o tym sadzisz vB? Ty chyba tez, co nie? :)

Ja osobiście? Nie wiem - jestem dość łatwowierny. :-)

pozdrawiam
vonBraun

1. Data: 2004-03-03 16:20:24

Od: "vonBraun" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafi <r...@p...onet.pl> napisał w

Lili napisała m.in w:

>WonBraun:
>stosujac " przekrety "

>Zmieniles temat.Jaka jest twoja synteza
>m o r a l n o s c i ?

potem zaś:

> elbarcadero:
>           podaj kilka przykladow niemoralnych
>
> vonBraun:
>                >Czego ?
>
> Jezeli mazczyzna zdradza mnie z inna kobieta - to jest niemoralne.
> Jezeli inna kobiete zdradza ze mna - to
> jest odskocznia od codziennosci...
>
>                                    Lili
Lili, co to ma do metody "Wekslera"? Chyba zmieniasz temat :-)

pozdrawiam
vonBraun

1. Data: 2004-03-03 17:19:51

Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

vonBraun:
>zmienilas temat <

Tak,na zart,ale ciebie nie latwo rozsmieszyc.

Lili

1. Data: 2004-03-03 21:21:17

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun:
> [...]
> do swojego interesu zaczyna sobie źle radzić.
> ... W efekcie zaczyna się kierować tym co może zyskać,
> nie biorąc pod uwagę tego, co może stracić

No tak, radzi sobie zle, ale utrzymuje ze wszystko swietnie.
I co? Tylko w testach cos takiego wychodzi?

> Ja osobiście? Nie wiem - jestem dość łatwowierny. :-)

Nooo, ja tez. Nawet bardzo. :)
Ale przy tym bywam dociekliwy, wiec gdybym "cos" przyuwazyl
(np na jakis 'wyglad'?), to pewnie "po ptokach" by bylo raczej. ;)
Tak 'mysle'. :)

Czarek

1. Data: 2004-03-03 22:51:13

Od: "Aneta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zielsko <zielsko_p@eat_me_o2.pl> napisał(a):

> On Wed, 03 Mar 2004 11:42:04 +0000, Aneta wrote:
> [...]
>
> Masz jak robak czy to inne powody?

Na tyle podobnie, jakby Robak, przystąpiwszy do pisania w wątku przeprowadził
ze mna konsultacje.
Czytam go, i nie tylko jego, konsekwentnie w nadziei, że znajdę konkretne
odpowiedzi na dręczace mnie pytania dotyczące możliwości sterowania
podświadomością. Robak i inni raczej rozważają zagadnienie niż usiłują wnieść
coś pragmatycznego.
A może dochodzimy do granicy poznania i zwyczajnie użyteczna odpowiedź
jeszcze NIE ISTNIEJE?
Pozdrawiam
Aneta

arystoteles