test wekslera

1. Data: 2004-03-04 08:33:09

Temat: Re: test wekslera
Od: "vonBraun" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

CBnet
news:c25iam$oqn$1@news.onet.pl
cytował:

> vonBraun:
>
> No tak, radzi sobie zle, ale utrzymuje ze wszystko swietnie.
> I co? Tylko w testach cos takiego wychodzi?
Miałem na myśli coś nieco innego:
Radzi sobie źle w "życiu" - zwłaszcza tam gdzie jest potrzebna ocena ryzyka.
A w standardowych testach to nie wychodzi praktycznie w ogóle, jeśli
uszkodzenie jest w miarę "selektywne". Nie ma przy tym jakiegoś
poczucia deficytu. Chodziło mi o to, że jest to dobry przykład
na pokazanie, że wynik testu inteligencji lub funkcji poznawczych
może całkowicie pomijać krytyczną z uwagi na sprawność
zawodową funkcję (przynajmniej w typowych "biznesowych" działaniach)

> Nooo, ja tez. Nawet bardzo. :)
> Ale przy tym bywam dociekliwy, wiec gdybym "cos" przyuwazyl
> (np na jakis 'wyglad'?), to pewnie "po ptokach" by bylo raczej. ;)
> Tak 'mysle'. :)
>
> Czarek

Jesteś tzw. fizjonomistą? Hmm...

pozdrawiam
vonBraun

1. Data: 2004-03-04 10:17:36

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun:
> Miałem na myśli coś nieco innego:
> [...]

Acha! Teraz to juz jasne. :)

> Jesteś tzw. fizjonomistą? Hmm...

A ktoz nie jest? ;)

Czarek

1. Data: 2004-03-04 10:43:18

Od: Rafi <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I dobrze. Chyba, że chcesz dostać pracę stosując "przekręty".
> Co więcej nie bądź taki pewny, że pracodawca poszukuje
> kogoś z najwyższym możliwym IQ.
> Twój przyszły szef może obawiać się
> zatrudnienia kogoś inteligentniejszego od siebie ;-)

wlasnie poszukuje takich ktorzy maja jak najwieksze IQ
ale spox wczoraj przeszedlem te testy i zdalem je pozytywnie :))
Ale latwo nie bylo :)

--
RAFI

1. Data: 2004-03-04 17:40:02

Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Rafi:
>zdalem pozytywnie<

G r a t u l u j e !!!

Lili

1. Data: 2004-03-04 23:05:43

Od: zielsko <zielsko_p@eat_me_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 03 Mar 2004 22:51:13 +0000, Aneta wrote:

> A może dochodzimy do granicy poznania i zwyczajnie użyteczna odpowiedź
> jeszcze NIE ISTNIEJE?

Nie zrozumiałaś. Ale to juz nieistotne chyba.
Pozdrowienia dla Kalisza.
--
[Paweł Zioło http://www.fotozielsko.prv.pl ][Powered by fortune-mod version 9708]
To err is human; to forgive is simply not our policy.

1. Data: 2004-03-04 23:05:43

Od: zielsko <zielsko_p@eat_me_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-03-05 11:50:28

Od: Rafi <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> G r a t u l u j e !!!

thx :)

1. Data: 2004-03-05 12:02:47

Od: zielsko <zielsko_p@eat_me_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 04 Mar 2004 11:43:18 +0100, Rafi wrote in

> wlasnie poszukuje takich ktorzy maja jak najwieksze IQ

To MZ wybrali dość kiepski wskaźnik :) Są istotniejsze dla dobrej pracy.
Choć może.... jakieś specyficzne to stanowisko.

> ale spox wczoraj przeszedlem te testy i zdalem je pozytywnie :))
> Ale latwo nie bylo :)

Powodzenia.
Pzdr.
P.S. witam kolejnego pingwinka na grupie :)
--
[Paweł Zioło http://www.fotozielsko.prv.pl ][Powered by fortune-mod version 9708]
In the force if Yoda's so strong, construct a sentence with words in

arystoteles
antysemityzm == antysemityzm_katolicki?
co robić żeby nie stracić??
Natarczywy wzrok...