tester leków

1. Data: 2010-12-10 09:42:40

Temat: tester leków
Od: M Patient <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest w polsce zapotrzebowanie na testowanie leków przed
wypuszczeniem ich na rynek komercyjny i ile za takie testy placą firmy
farmaceutyczne?

2. Data: 2010-12-10 14:28:38

Temat: Re: tester leków
Od: "Jacek" <j...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M Patient" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
r.googlegroups.com...
>Czy jest w polsce zapotrzebowanie na testowanie leków przed
>wypuszczeniem ich na rynek komercyjny i ile za takie testy placą firmy
>farmaceutyczne?

testy sie odbywaja
nie wiem ile placa ale czasem tylko dojazd a i tak chetnych nie brakuje
Jedyna szansa byc leczonym nowymi lekami
Zeby testowac leki trzeba byc chorym na to na co ma byc lek

pozdrawiam
Jacek

3. Data: 2010-12-11 10:48:17

Od: "Papuso Smurfo" <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "M Patient" napisał:
> Czy jest w polsce zapotrzebowanie na testowanie leków
> przed wypuszczeniem ich na rynek komercyjny i ile za
> takie testy placą firmy farmaceutyczne?

zapotszebowanie jest ogromne, ale nie ma sensu robić tego pszed
wprowadzeniem leku na rynek, bo to zbyt kosztowne dla koncernuf, więc
testują po wprowadzeniu na rynki na nieświadomych i bez ich wiedzy i zgody
chorych, po prostu medyk pszepisuje siakiś nowy super lek i bada go (ale
wyłącznie w dziedzinie skutków ubocznych i działania leku) a wyniki pszesyła
koncernom, kture to hojnie go wynagradzają, patsząc po wypasionych brykach
fartuchowych to niezły i potszebny biznes:O)

Klopotliwy problem
Czy to anemia?
antybiotyk
Re: Czym zmyc samoopalacz