Klopotliwy problem

1. Data: 2010-12-09 09:29:35

Temat: Klopotliwy problem
Od: "Mulderon" <z...@i...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz praktycznie od 8 miesiecy mam problem z kupą, to co wydalam najczesciej
jest bardzo plynne, okazjonalnie raz na miesiac moze jest powiedzmy
twarda... a tak wylewa sie ze mnie jak bloto lub woda. Bylem u lekarza ofc,
dala mi cos na trzustke i watrobe, ale nic nie pomoglo, nonstop to samo.
Objawia sie najczesciej tak ze czuje bol w dolnej okolicy brzucha, i musze
szybko leciec do ubikacji. Pal licho w dzien, ale czesto nawet w nocy.
Jednaj najczestszy scenariusz jest taki ze budze sie rano, i w momencie
przebudzenia od razu czuje te pobolewanie i musze biec do wc. Czasami budze
sie z takim bolem w nocy, lecz najczesciej rano zaraz po przebudzeniu. Ktos
cos poradzi, po za "zmien lekarza" ? :) Zeby bylo smieszniej, wprowadzil sie
do mnie kuzyn, mieszka juz 3 miesiace, i nagle zaczal miec podobne objawy,
co jest dziwne bo mieszka u mnie w domu jeszcze pare innych osob ale nie
maja problemu.

Pozdr.

2. Data: 2010-12-09 10:26:07

Temat: Re: Klopotliwy problem
Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-09 10:29, Mulderon pisze:
> [...]
> co jest dziwne bo mieszka u mnie w domu jeszcze pare innych osob ale nie

Opis nie precyzuje problemu. Jest wiele mozliwosci. Bez diagnostyki nic
sie nie dowiesz. Wpierw bym zbadal kupe na lamblie, bakterie, grzyby
itp. ustrojstwo. W jakims dobrym osrodku (na tym trzeba sie znac). Jesli
nic nie wykaze, to trzeba szukac dalej - badanie na krew utajona. Do
tego badanie krwi z wskaznikami OB i CRP. To wykaze, czy masz jakis stan
zapalny. Branie lekow na "trzustke i watrobe" bez diagnozy jest
calkowicie bez sensu. Zmien lekarza.

3. Data: 2010-12-09 21:37:03

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

1 Pszestszegaj higieny: myj ręce pszed każdym posiłkiem,
pszed każdym dotknięciem się do jedzenia,
a pszy świątecznym spszątaniu zastosuj środki myjące (wszędzie) w stężeniu
większym niż do tąd.
Klawiaturę pszejedź spirytusem salicylowym pszynajmniej raz na miesiąc.

2 Zmień dietę, praktycznie wszystkie ulotki,
do lekarst o działaniu wstszymującym, zaznaczają by nie jeść surowizny.
Omijaj słodycze, nawet czekoladę, gożka jest bezpieczniejsza,
do słodkiej producenci czasem dodają środki pszeczyszczające, żeby czekolada
komuś nie zaszkodziła.
Podobno puszki są dobre.
Jedz kleik ryżowy , jagody, sok z marhewki,.....

Powyższa dieta nie nadaje się na stałe, i może komuś zaszkodzić z takimi
objawami,
moga być one też np. od nerek, wtedy zmień wodę .
Ale pewnie badanie moczu miałeś dobre , jak już badałeś tę wątrobę i
tszustkę.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

4. Data: 2010-12-12 17:05:47

Od: Iluminat <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Dec 2010 10:29:35 +0100, Mulderon napisał(a):

> [...]
> co jest dziwne bo mieszka u mnie w domu jeszcze pare innych osob ale nie

Masz przechlapane - dosłownie:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Choroba_Le%C5%9Bniowski
ego-Crohna

A na poważnie - zmień lekarza.

Iluminat
/To, czemu być nie wolno, być nie może/

5. Data: 2010-12-18 18:16:11

Od: "Yozwig" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mulderon" <z...@i...o.pl> napisał w wiadomości
> Juz praktycznie od 8 miesiecy mam problem z kupą, ...

Pijesz piwo? Często?

6. Data: 2010-12-18 19:38:45

Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-12 18:05, Iluminat pisze:
> Dnia Thu, 9 Dec 2010 10:29:35 +0100, Mulderon napisał(a):

> [...]

Nie strasz go, do potwierdzenia CD potrzebne jest stwierdzenie
odpowiedniego stanu zapalnego. Bez badania to może być prawie wszystko,
od złej diety do nieokreślonych chorób układu pokarmowego.

--
Strony internetowe, sklepy internetowe.
Pozycjonowanie i optymalizacja.

7. Data: 2010-12-22 18:56:09

Od: tomjas <t...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 18 Dec 2010 19:16:11 +0100, Yozwig wrote:

> U?ytkownik "Mulderon" <z...@i...o.pl> napisa? w wiadomo?ci
>
> Pijesz piwo? Czesto?

Dokladnie - nie chce Ci doradzac bo nei jestem fachowcem. Ale mam
podobnie po kilku(nastu) dni picia piwa (innego alkoholu nie pije).
Dodam tylko ze "jak reka odjal" dziala zjedzenie jogurtu - pewnie chodzi
o odbudowanie flory baketryjnej. Mialem biegunki po kilka tygodni az
ktos mi podpowiedzial zebym zjadl/wypil jogurt. Podzialalo od razu.
Pozdrawiam,
TJ

Czy to anemia?
antybiotyk